رشد ۱۳ پله‌ای لرستان در مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 3821646
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

رشد ۱۳ پله‌ای لرستان در مبارزه با مواد مخدر

گروه فرهنگی ــ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان به رشد ۱۳ پله‌ای لرستان در مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: طبق ارزشیابی کشوری دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان رتبه دهم کشوری را دارد.

رشد ۱۳ پله‌ای لرستان در مبارزه با مواد مخدربه گزارش ایکنا از لرستان، مجتبی بیرانوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، یک‌شنبه، دوم تیر در دیدار اعضای این شورا با آیت‌الله میرعمادی، اظهار کرد: روز ۲۶ ژوئن در سطح بین‌المللی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.
وی با ذکر این مطلب که نظام اسلامی پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر است، بیان کرد: موید این ادعا تقدیم ۳۸۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر است.
بیرانوند با اشاره به این‌که رهبری معظم انقلاب اسلامی مواد مخدر را به‌عنوان بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی معرفی کردند، اظهار کرد: پیشگیری و جریان‌سازی فرهنگی اولویت کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان به تشریح برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر لرستان پرداخت و گفت: در این هفته بیش‌ از ۱۵۲ برنامه داریم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد دارند این در حالی‌است که ابتدای برنامه‌های هفته مبارزه با موادمخدر غبارروبی گلزار شهدا دیدار با ائمه‌جمعه و دیدار با خانواده‌های شهدا بود.
وی با ذکر این مطلب که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از سال ۹۰ تا ۹۵ عملکرد ضعیفی داشته است، اضافه کرد: تا سال ۹۵ رتبه ۲۷ کشور را داشتیم در سال ۹۶ رشد چهار پله‌ای داشتیم و رتبه لرستان به ۲۳ کشور رسید.
بیرانوند به ارتقای حایگاه شوراهی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال ۹۷ در مبارزه با مواد مخدر وضعیت بهتری داشتیم به‌طوری که رشد ۱۳ پله‌ای داشت و از رتبه ۲۳ به رتبه دهم رسیده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با تأکید بر اینکه در بحث شیوع‌شناسی و آلودگی به مواد مخدر رتبه استان در سال‌های قبل تک رقمی بود، تصریح کرد: ولی اکنون رتبه استان دو رقمی رسیده است این در حالی است که رویکرد دولت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام

captcha