برپایی ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت در لرستان
کد خبر: 3821589
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

برپایی ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت در لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برپایی بک‌صد پایگاه اوقات فراغت در استان طی تابستان امسال خبر داد و گفت: در پل‌دختر هشت پایگاه اوقات فراغت ایجاد خواهیم کرد که نسبت به دیگر پایگاه‎ها تخصصی‌تر هستند.

برپایی 100 پایگاه اوقات فراغت در لرستانحجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در ایام تابستان، اظهار کرد: یک‌صد پایگاه اوقات فراغت در ایام تابستان در استان برپا خواهد شد که امام‌محور خواهند بود.
وی با بیان این‌که 20 مبلغ از دفتر تبلیغات قم به این پایگاه‎های اوقات فراغت اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در پل‌دختر هشت پایگاه اوقات فراغت ایجاد خواهیم کرد که نسبت به دیگر پایگاه‎ها تخصصی‌تر است که کار در حوزه زنان، کودکان و جوانان را در برنامه دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: پایگاه‌های پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی در مساجد برپا شده‌اند و در بخشی از این پایگاه‎ها تعدادی دستگاه‌های دیگر پای کار آمدند اما مقطعی بودند و در حال حاضر فعالیت‎های خوبی دارند.
وی افزود: از همین اعتبارات سازمان سعی کردیم در برپایی پایگاه‎های اوقات فراغت، پایگاه آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم و تفاهم‌نامه‌هایی با کمیته امداد و بهزیستی داشتیم که باعث شد کارهای خوبی انجام بگیرد.
مهدوی‎امین گفت: متأسفانه اعتبارات فرهنگی بسیار اندک است که این قضیه باعث شده در برخی بخش‎ها عملکرد خیلی خوبی نداشته باشیم.

انتهای پیام

captcha