ستاد دهه کرامت برنامه‌های عمومی ارائه دهد
کد خبر: 3821419
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

ستاد دهه کرامت برنامه‌های عمومی ارائه دهد

گروه فرهنگی ــ نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به این‌که ستاد دهه کرامت باید برنامه‌های عمومی ارائه دهد، اظهار کرد: می‎طلبد در دهه کرامت ۱۰ برنامه شاخص با مشارکت تمامی دستگاه‌ها در ۱۰ نقطه هر شهر برگزار شود.

ستاد دهه کرامت برنامه‌های عمومی ارائه دهدبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد شنبه، یکم تیر در نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی دهه کرامت در لرستان که با حضور مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بُعد ولایت‌مداری مردم لرستان باید برجسته شود چراکه مردم لرستان یکپارچه ولایت‌مدار هستند.
وی دهه کرامت را دهه دمیدن روح عطوفت و مهربانی در جامعه توصیف کرد و افزود: آغاز دهه کرامت بیانگر وفاداری یک خواهر و پایان آن مسئله ولایت و ثبات قدم در راه ولایت است.
آیت‌الله میرعمادی برجستگی پیوند خواهر و برادری حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را جهت پیوند ایمانی و ولایی دانست که بین آن دو بزرگوار وجود داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که حرکت حضرت معصومه(س) در راستای اجر رسالت است، بیان کرد: حرکت حضرت معصومه(س) به‌عنوان یک انسان کامل حرکتی سنجیده است که در راستای خدمت به جامعه است.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که دهه کرامت دهه دمیدن روح عطوفت و مقاومت در جامعه است، اضافه کرد: راهبرد ما در تحولات جامعه مسئله مقاومت است.
وی با ذکر این مطلب که دهه کرامت روح مقاومت را در جامعه ایجاد می‌کند، اظهار کرد: زندگی کریمانه اهل‌بیت(ع) به‌عنوان شعار دهه کرامت مهم است؛ چراکه کریم بودن ریشه در ربوبیت دارد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که ستاد دهه کرامت باید برنامه‌های عمومی ارائه دهد، تصریح کرد: ابزار و پایگاه و ظرفیت‌هایی برای اجرای برنامه‌های عمومی دهه کرامت داریم که نمونه این ظرفیت‌ها مساجد است و می‌طلبد که در این دهه ۱۰ برنامه شاخص در 10 نقطه هر شهر برگزار شود و در برگزاری آن تمام دستگاه‌ها مشارکت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان ظرفیت دیگر برنامه‌های دهه کرامت را صدا و سیما دانست و گفت: از سوی ستاد دهه کرامت 10 برنامه شاخص با معرفی ۱۰ کارشناس شاخص انجام گیرد.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر فضاسازی شهری در دهه کرامت توسط شهرداری، بیان کرد: در مناطق سیل‌زده لرستان نشاط معنوی و روحی تقویت شود البته نشاط نیز حد و مرز مشخص دارد.

انتهای پیام

captcha