همایش پیاده‌روی بانوان لرستانی در دهه کرامت/ تجلیل از ۵ فرزند شهید
کد خبر: 3821404
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

همایش پیاده‌روی بانوان لرستانی در دهه کرامت/ تجلیل از ۵ فرزند شهید

گروه فرهنگی ــ مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تشریح برنامه‌های دهه کرامت در لرستان، اظهار کرد: همایش پیاده‌روی بانوان و دختران در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی بانوان لرستان در دهه کرامت/ تجلیل از ۵ دختر فرزند شهیدبه گزارش ایکنا از لرستان، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز، شنبه، یکم تیر در نشست اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت در لرستان که با حضور مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد، با تاکید بر برگزاری پرشور و برجسته برنامه‌های دهه کرامت در لرستان، اظهارکرد: برنامه‌های ویژه برای تجلیل از بانوان در استان در نظر گرفته شده است.

وی به برگزاری پیاده‌روی مادران و خواهران به‌مناسبت دهه کرامت اشاره کرد و افزود: غربالگری قند خون بانوان به‌صورت رایگان در این دهه انجام می‌شود.

پرویزپور برگزاری همایش بررسی ابعاد زندگی حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان اعلام کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه دختران و مادران شاغل در دهه کرامت اجرا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان به بازدید از کانون‌های بانوان مساجد لرستان در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: دیدار و تجلیل با پنج نفر از فرزندان دختران شهدا برای دهه کرامت برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

captcha