انهدام پهپاد آمریکایی؛ هديه نیروهای مسلح به ملت
کد خبر: 3821144
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

انهدام پهپاد آمریکایی؛ هديه نیروهای مسلح به ملت

گروه سياست و اقتصاد _ امام جمعه قزوین گفت: انهدام پهپاد آمریکا هدیه نیروهای مسلح به ملت بود، آمریکایی‌ها گفته‌اند پهپاد ما را در خارج از مرزهای خود هدف قرار داده‌اند درحالی‌که این پهپاد در کوه‌های بندرعباس سقوط کرده است.

انهدام پهپاد آمریکایی هديه نیروهای مسلح به ملت

به گزارش ایكنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین  امروز، ۳۱ خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی به‌عنوان هدیه نیروهای مسلح به ملت ایران گفت: به نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به خاطر عزت و اقتدارشان و ملت عزیز ایران تبریک می‌گوییم و جا دارد به آمریکایی‌ها بگوییم این مشتی از خروار است و مراقب حرکات خود باشید و دست به اقدامات خطرناک نزنید.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها گفته‌اند پهپاد ما را در خارج از مرزهای خود هدف قرار داده‌اند درحالی‌که این پهپاد در کوه‌های بندرعباس سقوط کرده است و این موضوع دروغ آمریکایی‌ها را آشکارتر می‌کند؛ آن‌ها باید بدانند سیلی‌های بعدی ما محکم‌تر خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همین روزها سالروز زمانی است که مجلس شورای اسلامی را به توپ بستند اما امروز شرایط به‌گونه‌ای است که جلسات نوچه‌های آمریکایی را در چند کشور آن‌طرف‌تر مورد هدف قرار می‌دهیم، این یعنی عزت و قدرت اسلام که به آن رسیده‌ایم.
وی با اشاره به ‌روز جهانی مبارزه با قاچاق و استفاده از مواد مخدر عنوان کرد: میزان تولید مواد مخدر در کشور افغانستان از زمانی که پای آمریکایی‌ها به این کشور باز شده 50 برابر افزایش پیدا کرده است که آمار وحشتناکی است و مشخص می‌شود اولین حامی مواد مخدر همین آمریکایی‌هایی هستند که همیشه از حقوق بشر و دموکراسی به دروغ سخن می‌گویند.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه تروریست‌های جهان همین آمریکایی‌ها هستند، بیان کرد: آن‌ها مانند دزدی که فرار می‌کند و می‌گوید دزد را بگیرید رفتار می‌کنند درحالی‌که آن‌ها حامی اصلی تروریست‌ها و جنگ‌طلبان هستند.
امام جمعه قزوین در ادامه تصریح کرد: یکی از مسئولان راجع به اختلافات قومیتی صحبت کرده است، الحمدالله در استان ما مسائل قومیتی وجود ندارد و مردم همه متحد و منسجم هستند و حتی جناح‌ها در استان ما مؤدب، نجیب و محترمانه با یکدیگر برخورد می‌کنند و این بحث قومیت در استان قزوین جایگاهی ندارد و احتمالاً آن شخص گزارش غلط دریافت کرده است و یا شیطنت فتنه‌جویی است که به استان ما وارد می‌کند.
وی تأکید کرد: جناح‌های مختلف در استان قزوین در حمایت از انقلاب و نظام با یکدیگر یکپارچه و متحد هستند و ازاین‌پس نیز ان‌شاءالله همین‌گونه خواهند بود.

انتهای پيام

captcha