ثبت ۷ وقف جدید در سربیشه
کد خبر: 3821000
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

ثبت ۷ وقف جدید در سربیشه

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امورخيريه شهرستان سربیشه گفت: تعداد وقف صورت گرفته از ابتدای امسال با احتساب وقف‌های جدید در خردادماه در شهرستان سربیشه هفت فقره است‌.

ثبت ۷ وقف جدید در سربیشهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی امینی نسب، رئیس اداره اوقاف و امورخيريه شهرستان سربیشه، شب گذشته ۲۹ خرداد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک فقره وقف جدید توسط واقفین سربیشه‌ای صورت پذیرفت، اظهار کرد: غلامرضا صدریان و محمدحسین قاضیانی در ۲۵ خردادماه جاری یک باب منزل مسکونی طرح بوم گردی به مساحت 226 متر مربع تحت پلاک 359 فرعی از 920 - اصلی واقع در روستای استانست بخش مود شهرستان سربیشه را برای هزینه‌های مسجد قمر بنی هاشم(ع) روستای استانست وقف کردند.

وی افزود: این واقف خیراندیش اصالتا متولد روستای استانست شهرستان سربیشه و ساکن بیرجند و بازنشسته ناجا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه اظهار کرد: واقف خیر اندیش متولی موقوفه را خود با مشارکت اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان سربیشه تعیین کرد.

امینی نسب یادآور شد: هرساله در راستای رفع مشکلات و نیازها ادارات اوقاف با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و از طریق مبلغین بومی و مبلغین اعزامی از قم در بقاع متبرکه و دفتر مشاوره وقف شهرستان اقدام به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امورخيريه شهرستان سربیشه گفت: تعداد وقف صورت گرفته از ابتدای امسال با احتساب وقف‌های جدید در خردادماه در شهرستان سربیشه هفت فقره است‌.

انتهای پیام

captcha