اجرای طرح ملی جهاد همبستگی در پلدشت
کد خبر: 3820990
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

اجرای طرح ملی جهاد همبستگی در پلدشت

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در طرح ملی جهاد همبستگی، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک می‌کند، در این زمینه تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج آمادگی و همکاری دارند.

اجرای طرح ملی جهاد همبستگی در پلدشت

منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی گفت: هدف ما در این طرح کاهش آلام مردم سیل‌زده با رعایت تمامی جوانب و درنظر گرفتن شاخصه‌های عدالت است.
وی تصریح کرد: قرآن کریم در آیات متعددی ما را به تعاون و همبستگی، آن هم در امور خیر فرامی‌خواند و اگر در تفاسیر این آیات و نکات ارزشمندی که در روایات آمده، تأمل کنیم، به‌وضوح درمی‌یابیم که باید داشته‌های خودمان را با دیگران در شرایط سخت تقسیم کنیم و این مسأله مهمی است. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار کرد: تمهیدات لازم این طرح درحال انجام بوده و با همت مردم و محوریت مساجد انجام می‌شود.
یوسفی افزود: در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک می کند، در این زمینه ائمه جماعت مساجد، هیئت امناء مساجد و همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای این طرح همکاری دارند.
انتهای پیام

captcha