۶ تیر؛ زمان برگزاری آزمون ورودی دوره‌های تربیت معلم قرآن در لرستان
کد خبر: 3820354
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

۶ تیر؛ زمان برگزاری آزمون ورودی دوره‌های تربیت معلم قرآن در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره ثبت‌نام ۷۰ نفر جهت شرکت در دوره‌های تربیت معلم، گفت: ثبت‌نام در این دوره‌ها ۲۵ خردادماه به پایان رسید و آزمون ورودی این دوره‌ها ششم تیرماه سال‌ جاری به‌صورت کتبی برگزار می‌شود.

6 تیرماه؛ زمان برگزاری آزمون ورودی دوره‌های تربیت معلممحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری آزمون ورودی دوره‌های تربیت‌معلم در ششم تیرماه سال جاری خبر داد.
وی با اشاره ثبت‌نام 70 نفر جهت شرکت در این دوره‌ها، گفت: ثبت‌نام در این دوره‌ها از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شد و 25 خردادماه جاری به پایان رسید و آزمون ورودی این دوره‌ها ششم تیرماه سال‌جاری به‌صورت کتبی برگزار می‌شود.
لروند با اشاره به این‌که بیشترین آمار ثبت‌نام مربوط به شهرستان‌های خرم‌آباد و کوهدشت است، ادامه داد: پس از آزمون کتبی، آزمون شفاهی برای افرادی‌که نمره حد نصاب را در آزمون کتبی کسب کنند برگزار می‌شود و در صورتی‌که تعداد متقاضیان واجد شرایط در هر رشته به حدنصاب مشخصی برای تشکیل دوره برسد، دوره تشکیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، دوره تربیت معلم قرآن‌کریم در رشته‌هایی شامل تربیت معلم روخوانی، تربیت معلم مفاهیم، تربیت معلم تجوید، تربیت معلم حفظ و تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن، برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha