مفاخر و پیشکسوتان فرهنگ و هنر اشترینان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3820275
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

مفاخر و پیشکسوتان فرهنگ و هنر اشترینان تجلیل می‌شوند

گروه فرهنگی ــ رئیس ارشاد بروجرد گفت: در «روز فرهنگ و هنر اشترینان» ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری هم‌چون برپایی نمایشگاه کتاب، نمایشگاه هنری و مسابقه حضوری، از مفاخر و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر اشترینان و افراد مستعد تجلیل خواهد شد.

مفاخر و پیشکسوتان فرهنگ و هنر اشترینان تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام تابستان و کلاس‌های اوقات فراغت در اشترینان دوشنبه، 27 خردادماه‌ با حضور رئیس اداره و مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد در دفتر امام جمعه اشترینان، برگزار شد.
در این نشست فرزاد درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهر اشترینان، گفت : در نظر داریم در راستای معرفی آداب و فرهنگ مردم شریف اشترینان و با رویکرد ایجاد نشاط و شادی به‌ویژه در نوجوانان و جوانان شهر اشترینان، برنامه‌های فرهنگی و هنری با همکاری مسئولان این منطقه، برگزار کنیم.
وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد در نظر دارد در یک برنامه متنوع فرهنگی و هنری با همکاری مسئولان اشترینان و انجمن‌های فرهنگی و هنری بروجرد و با استفاده از جوانان هنرمند اشترینان برنامه‌ای تحت‌عنوان «روز فرهنگ و هنر اشترینان» برگزار کند، که در این برنامه ضمن اجرای نمایش، میان پرده‌های طنز، برنامه‌های فرهنگی و هنری هم‌چون برپایی نمایشگاه کتاب، نمایشگاه هنری، مسابقه حضوری، تجلیل از مفاخر و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر اشترینان و افراد مستعد و ... برگزار خواهد شد.
درخشان با اشاره به این‌که اشترینان شهری با آداب و سنت‌های برجسته است، تصریح کرد: با استفاده از این سنت‌ها و آداب و رسوم می‌توان یک روز را به‌عنوان روز اشترینان معرفی کرد و این برنامه با عنوان «جشنواره اقوام لرستان» می‌تواند با همکاری سایر دستگاه‌ها توانایی‌های مردم این بخش را منعکس کند که در برگزاری هرچه بهتر این برنامه  به همکاری مسئولان اشترینان و همه هنرمندان و جوانان علاقه‌مند این منطقه نیاز است.

انتهای پیام

captcha