استقلال دانشگاه علوم پزشکی لرستان حفظ شود
کد خبر: 3820143
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

استقلال دانشگاه علوم پزشکی لرستان حفظ شود

گروه اجتماعی ـ مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر لزوم حفظ شعائر دینی توسط مدیران، گفت: رئیس جدید دانشگاه باید این فضا را ببندد و استقلال دانشگاه را حفظ کرده و اجازه ورود دیگران به دانشگاه داده نشود.

مسئول باید به شعائر دینی معتقد باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی مرادیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز دوشنبه، 27 خردادماه، در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، گفت: آن‌چه فرد را دلگرم می‌کند این است که انسان در مسیر، ملاک و محور حرکت کرده است و آن‌چه انسان را دلگرم می‌کند این است که بر محور حق، خدا و تکلیفی که برای او لحاظ شده حرکت کرده است یا خیر؟ این در حالی‎است که تکلیف، همراه با مسئولیت می‌آید و نشان می‌دهد که انسان تکلیف‌مدار است.

وی ادامه داد: اگر شخصی می‌خواهد که در انجام تکلیف محوله موفق باشد باید یک سلسله مقررات را رعایت کند و چنان‌چه شخصی موفق نیست یا خود سهل‌انگاری کرده یا عواملی در بیرون مانع پیشبرد اهدافش شده است .

مرادیان افزود: متاسفانه در لرستان عواملی در بیرون مانع پیشبرد اهداف شدند و این مسئله را به‌صورت واضح و روشن مشاهده کردیم در حالی‌که نباید از بیرون برای دانشگاه تعیین تکلیف شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر این‌که باید این فضا را ببندیم چراکه مسئولیت داریم و باید در پیشگاه خداوند در قابل این مسئولیت پاسخگو باشیم، افزود: رئیس جدید دانشگاه باید این فضا را ببندد و استقلال دانشگاه را حفظ کرده و اجازه ورود دیگران به دانشگاه داده نشود .

وی تأکید کرد: انتخاب مدیران و معاونین و زیرمجموعه قوی، محکم، باتجربه و مقتدر می‌تواند به رئیس دانشگاه برای رسیدن به برنامه‌هایش کمک کند، چراکه ما اعتقاد داریم یک مسئول باید به شعائر دینی معتقد باشد.

انتهای پیام

captcha