پذیرش ۲۵۰ طلبه جدید در مدارس علمیه لرستان
کد خبر: 3819999
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
میناپور خبرداد:

پذیرش ۲۵۰ طلبه جدید در مدارس علمیه لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه علمیه لرستان از پذیرش ۲۵۰ طلبه جدید برای سال‌تحصیلی 98 در مدارس علمیه برادران استان خبر داد .

پذیرش ۲۵۰ نفر  طلبه جدید در حوزه علمیه لرستانحجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه‌های علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در لرستان، گفت: مدارس علمیه کمالیه، صادقیه و رضویه خرم‎آباد، امام صادق و ولی‌عصر(عج) در بروجرد، باقرالعلوم در کوهدشت، مهدیه در الیگودرز، امام زضا(ع) در پلدختر، بقیة‌الله الاعظم در نورآباد، ایت‌الله بروجردی در دورود و رضوی در سلسله فعالیت دارند.
وی افزود: همچنین در بخش بانوان مدارس علمیه محدثه، فاطمیه، معصومیه و زینبیه خرم‎آباد، حضرت زهرا(س) دورود، نجمیه ازنا، بنت‌الرسول الشتر، فاطمیه الیگودر، ریحانةالرسول نورآباد، الزهرا پلدختر فعالیت دارند.
حجت‌الاسلام میناپور اضافه کرد: ظرفیت پذیرش طلاب جدید مدارس علمیه برادران لرستان برای سال‌تحصیلی 98 قریب‎به ۲۵۰ نفر است.
وی با اشاره به این‌که امسال با توجه به وقوع سیل آزمون کتبی برای داوطلبان ورود به حوزه علمیه لرستان برگزار نشد، گفت: طی هفته پایانی خرداد مصاحبه‌های گوناگون با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب حوزه برای داوطلبان برگزار شد تا در نهایت در خصوص جذب افراد مؤمن،انقلابی و مستعد برای ورود به مدارس علمیه استان تلاش شود.
مدیر مدارس علمیه لرستان با بیان این‌که محدودیتی در پذیرش افراد مؤمن، انقلابی و مستعد وجود ندارد، اظهارکرد: امسال به‌صورت کمیسیونی و رعایت اصل کیفیت‌محوری نسبت به پذیرش افراد اقدام می‌شود و هیچ‌گونه محدودیتی برای پذیرش میزان افراد به مدارس علمیه لرستان وجود ندارد .

انتهای پیام

captcha