تمام بقاع متبركه فارس مهیای میزبانی خادمان حرم رضوی هستند
کد خبر: 3819882
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

تمام بقاع متبركه فارس مهیای میزبانی خادمان حرم رضوی هستند

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در تمام حرم‌های امامزادگان و بقاع متبركه فارس آمادگی داریم تا میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: در تمام حرم‌های امامزادگان و بقاع متبركه فارس آمادگی داریم تا میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) باشیم و مانند سال‌های گذشته ویژه برنامه‌های متنوعی را در این حرم‌ها برگزار كنیم.
وی افزود: در روز میلاد حضرت معصومه(س) پیاده‌روی دختران احمدی از مقبره ام احمد(س) مادر حضرت شاهچراغ(ع) به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده و در این حرم مطهر برنامه جشنی برگزار خواهد شد.
صفری گرائی اظهار كرد: در طول ایام دهه كرامت ایستگاه‌های صلواتی در جوار بقاع متبركه به خصوص در ایام اول، 5، 6 و 11 ذی‌القعده برپا خواهیم كرد.
وی از برپایی جشن‌ها همراه با نورافشانی با همكاری بسیج و سپاه استان فارس در سطح استان خبر داد و گفت: همچنین در روز ولادت حضرت معصومه(س) اختتامیه جشنواره ملی عكس «وقف؛ چشمه همیشه جاری» برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان برگزاری تجمع كارون‌های پیاده شهرستان‌های فارس با عنوان «كوچ عاشقانه» و اسكان و پذیرایی از آنان در بقاع متبركه بین راه را از دیگر برنامه‌های ایام دهه كرامت عنوان كرد.
انتهای پیام

captcha