منتخبان مسابقات اوقاف الیگودرز معرفی شدند
کد خبر: 3819837
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
در مرحله شهرستانی؛

منتخبان مسابقات اوقاف الیگودرز معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ منتخبان مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه الیگودرز معرفی شدند.

منتخبان مسابقات اوقاف الیگودرز معرفی شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، نتایج مرحله مقدماتی (شهرستانی) چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه در شهرستان الیگودرز اعلام شد.
بر اساس دستورالعمل مسابقات قرآن حدنصاب ورود به مرحله استانی در رشته‌های اذان، دعاخوانی، قرائت و ترتیل قرآن‌کریم ۶۵ و حد نصاب رشته‌های حفظ ۱۳۰ است که نفرات برتر علاوه‌بر کسب لوح و جایزه به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.
بنابراین گزارش؛ در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق به ترتیب سعید ناصری‌نسب، ابراهیم باقری‌منش و ایمان حبیبی‌زاده رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته قرائت ترتیل علی‌اصغر احمدی رتبه اول، محمد توکلی رتبه دوم و احمد لونی رتبه سوم را کسب کرده و در رشته اذان نیز آقایان محمد امانی‌نژاد، جواد امانی‌نژاد و مسعود آسترکی به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته دعاخوانی نیز فرهاد حاج‌حبیبی رتبه اول، سبحان صفری رتبه دوم را کسب کردند.
در بخش بانوان نیز در رشته قرائت تحقیق ریحانه خسروی و فاطمه بشکار به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شده و در رشته ترتیل نیز معصومه هاشمی، معصومه عابدی و وحیده روشن‌ضمیر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته دعاخوانی مهین اداوی رتبه اول، صغری عظیمی رتبه دوم و فاطمه شمس رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء لیلاسادات حسینی رتبه اول و سارا هاشمی رتبه دوم، در رشته حفظ ۲۰ جزء بتول عبدالرحیمی رتبه اول را کسب کرده و در رشته حفظ کل نیز زهراسادات حسینی و اکرم بهلولی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند. 
یادآور می‌شود، برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی که تیرماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد، راه یافته‌اند.

انتهای پیام

captcha