دیدار با خانواده شهدا رسالتی خطیر است
کد خبر: 3819778
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

دیدار با خانواده شهدا رسالتی خطیر است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس است و با توجه به برکت و حیات‌آفرینی که در این دیدارها وجود دارد باید این دیدارها ادامه‌دار باشد تا خروجی مورد انتظار را بتوانیم به دست آوریم.

دیدار با خانواده شهدا رسالتی خطیر استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید‌حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، روز گذشته، 25 خردادماه در دیدار با والدین و خانواده گرامی شهید والامقام «نقی نادعلی اوغلی» در اردبیل، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا مایه خیر و برکت جامعه هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که روحیه ایثار و استقامت زمینه رسیدن به سعادت و خوشبختی است بیان کرد: مقاومت و ایستادگی در جنگ هشت سال دفاع مقدس یک اولویت مهم و اساسی بوده که شهدای والامقام کشورمان با حمایت و دفاع از فکر و اندیشه ملت ایران اسلامی از خاک پاک کشورمان دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه و رسالت خطیر و حساس برای ما است و با توجه به برکت و حیات‌آفرینی که در این دیدارها وجود دارد باید این دیدارها ادامه دار باشد تا خروجی مورد انتظار را بتوانیم به دست آوریم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

عاملی بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان برای به دست آوردن ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند که این موضوع برای ما حائز اهمیت است تا با دفاع از کیان و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به تمامی اهداف خود برای دفاع از موقعیت حساس از کشور گام بردارند.

یادآور‌ می‌شود، بسیجی شهید «نقی نادعلی اوغلی» متولد دهم بهمن 1344 بود و در 15 بهمن 1365 منطقه عملیات افتخارآفرین کربلای پنج منطقه عملیاتی شلمچه به خیل شهیدان پیوست.

انتهای پیام

captcha