میزان مصرف آب در لرستان فراتر از استاندارد است
کد خبر: 3819411
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

میزان مصرف آب در لرستان فراتر از استاندارد است

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل آبفای لرستان با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب، اظهار کرد: میزان مصرف آب در استان فراتر از حد استاندارد است و توصیه می‎کنیم مردم با رعایت کردن الگوی بهینه مصرف این مقدار را کاهش دهند.

لرستانی‎ها آب بیشتری مصرف می‎کنند/ضرورت رعایت الگوی مصرفبه گزارش ایکنا از لرستان، حمیدرضا کرم‎وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، امروز، ۲۵ خردادماه در جمع خبرنگاران بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب تأکید و اظهار کرد: با توجه به ورود موج جدید گرما به کشور و بالا رفتن درجه حرارت در استان‎های همجوار، پیش‎بینی تابستان گرمی برای استان داریم.
وی بر لزوم رعایت الگوی مصرف تأکید کرد و افزود: میزان مصرف آب در استان فراتر از حد استاندارد است و توصیه می‎کنیم مردم با رعایت کردن الگوی بهینه مصرف این مقدار را کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به این‌که اگر شهروندان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد مصرف خود را در تابستان مدیریت کرده و کاهش دهند دچار افت و قطعی آب نخواهیم شد، ادامه داد: لرستانی‌ها آب بیشتری مصرف می‌کنند.
وی با بیان این‌که هم‌اکنون افت فشار محسوس در شبکه آب‌رسانی استان نداریم، اضافه کرد: بعضی از آپارتمان‎ها و منازل طبقه دوم به بالا باید با نصب مخزن و پمپ به‌صورت هم‌زمان در شبکه داخلی مانع افت شوند.

انتهای پیام

captcha