بخشی از صحن حضرت زینب(س) حرم حسینی تا اربعین قابل استفاده می‌شود
کد خبر: 3819339
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

بخشی از صحن حضرت زینب(س) حرم حسینی تا اربعین قابل استفاده می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اجرای طرح توسعه حرم حسینی(ع) گفت: تلاش می‌كنیم تا اربعین امسال بخش‌هایی از صحن حضرت زینب(س) را برای زائران قابل استفاده كنیم.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه طرح توسعه حرم حسینی(ع) هم‌اكنون با احداث صحن حضرت زینب(س) در حال اجراست، گفت: با افزوده شدن این صحن گنجایش حرم امام حسین(ع) چندین برابر خواهد شد.
وی افزود: تلاش می‌كنیم تا به یاری خدا بخش‌هایی از صحن حضرت زینب(س) را تا اربعین امسال آماده كنیم تا زائران اربعین بتوانند از این بخش‌ها استفاده كنند.

رونمايی از بخش داخلی گنبد جديد حرم امام حسين(ع) تا اربعين
قاسمی ادامه داد: علاوه بر این‌ها بخش داخلی گنبد جدید حرم امام حسین(ع) نیز به یاری خدا تا اربعین رونمایی خواهد شد و بخش بیرونی گنبد نیز بعد از اربعین رونمایی می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اظهار كرد: عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(س) می‌توانند ما را در احداث صحن حضرت زینب(س) كه به‌ دست هنرمندان و معماران ایرانی در حال احداث است، یاری رسانند.
وی، شماره كارت ۶۲۷۳-۸۱۱۰-۳۹۱۶-۰۲۶۹ بانک انصار شعبه مرکزی شیراز را آماده دریافت نذورات نقدی محبین خاندان عصمت و طهارت(ع) اعلام كرد.
انتهای پیام

captcha