آغاز برنامه‎های ویژه اوقات فراغت کانون‎های مساجد لرستان از اول تیر
کد خبر: 3819161
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

آغاز برنامه‎های ویژه اوقات فراغت کانون‎های مساجد لرستان از اول تیر

گروه فرهنگی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به این‌که برنامه‎های ویژه اوقات فراغت کانون‎های مساجد لرستان از اول تیرماه سال‌جاری آغاز می‎شود و تا 15 شهریور ادامه دارد، گفت: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت، متناسب با مخاطبین خاص در مسجد طراحی شده است.

مساجدبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‎پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان پنج‌شنبه، بیست و سوم خرداد در نشست فصلی کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، با اشاره به کارکرد مساجد در دین مبین اسلام، اظهارکرد: مساجد نه تنها جایگاه عبادت بلکه مکانی مناسب برای فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و تربیتی هستند.
وی با اشاره به نقش مساجد در رشد فرهنگی جامعه، افزود: تشکیلات مسجدی چون کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد، اگر به‌دنبال طیبه بودن است باید دائم در حال رشد و پیشرفت باشد.
ابدالی‌پور، رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه هدایت، خواند و گفت: مقام معظم رهبری دهه چهارم عمر با برکت انقلاب اسلامی را دهه پیشرفت و عدالت معرفی کرده‌اند و فعالان مساجد نیز باید به‌دنبال تحقق این مهم در برنامه‌های مسجدمحور باشند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: در برنامه‎های مسجدمحور باید به اصل احیای کارکردهای مساجد برای محلات و مجاورین مساجد باشیم و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب گام برداریم.
وی با اشاره به این‌که برنامه‎های ویژه اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از اول تیرماه سال‌جاری آغاز می‎شود و تا 15 شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت، متناسب با مخاطبین خاص در مسجد طراحی شده است.
ابدالی‌پور اظهارکرد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به‌ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری معین شهرستان‌ها تلاش کنند که از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام

 
captcha