جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در استان قزوین
کد خبر: 3818143
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در استان قزوین

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در قزوین جمع‌آوری‌شده که در میان نیازمندان همان محلات توزیع می‌شود.

جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان فطریه در استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین، صبح امروز، 20 خردادماه از استمرار فعالیت مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه خبر داد و بیان کرد: سال جاری ۹۸۶ پایگاه در سراسر استان برای جمع‌آوری فطریه در نظر گرفته‌شده بود که از این تعداد ۴۴ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۷۵۰ پایگاه در مساجد فعال بود.
وی ادامه داد: همچنین ۱۹۲ پایگاه کمیته امداد نیز برای این منظور اختصاص‌یافته بود که از این تعداد ۹ پایگاه سیار بود؛ هم‌اکنون دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همچنان آمادگی دریافت فطریه از کسانی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه خود را نشده‌اند، دارند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: میزان فطریه جمع‌آوری‌شده تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است، البته با توجه به استمرار جمع‌آوری فطریه، این رقم در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: فطریه جمع‌آوری‌شده از همان ساعات اولیه شورای زکات هر روستا که متشکل از معتمدان محلی است نسبت به توزیع سریع فطریه میان نیازمندان همان روستا اقدام کرده‌اند و در مساجد نیز این توزیع زیر نظر هیئت‌امنای مساجد میان نیازمندان محله انجام شده است.
فرهادی گفت: آمار جمع‌آوری زکات با مبالغ پرداختی جدید و صورت‌جلسه‌های ارسالی به‌مرور تکمیل‌شده که در روزهای آینده اخبار تکمیلی در این خصوص در اختیار مردم نیکوکار قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان را در سرفصل‌های مختلف از طریق کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* به نیازمندان اهداء کنند.
انتهای پیام

captcha