انفاق مردم ایران در کمک به سیل‌زدگان حتی در تنگنای اقتصادی
کد خبر: 3817481
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

انفاق مردم ایران در کمک به سیل‌زدگان حتی در تنگنای اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اهمیت انفاق، گفت: مردم ما با اینکه امروز در تنگناهای اقتصادی قرار داشته و با گرانی افسارگسیخته دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما به کمک مردم سیل‌زده شتافته و در راه خداوند متعال اموال خود را انفاق کردند.

انفاق مردم ایران در کمک به سیل‌زدگان حتی در تنگنای اقتصادی

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی قابل، امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای امربه‌معروف و نهی از منکر کمرنگ شود، آنگاه اشرار بر مردم جامعه مسلط خواهند شد.
وی به عذاب وجدان روزه‌خواران در قیامت اشاره کرد و افزود: باید با مطالعه و تفکر در تعالیم اسلامی، تمرین و ممارست بر ترک عادت‌های زشت، انس گرفتن با قرآن کریم، شرکت در جلسات درس علما و بستن راه‌های نفوذ شیطان، ایمان خود را قوی کنیم.
امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اهمیت انفاق، گفت: مردم ما با اینکه امروز در تنگناهای اقتصادی قرار داشته و با گرانی افسارگسیخته دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما به کمک مردم سیل‌زده شتافته و در راه خداوند متعال اموال خود را انفاق کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ترس دشمن از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نتانیاهو در مصاحبه‌های اخیر خود ایران را کشوری بسیار قدرتمند خوانده است؛ این امر نشان می‌دهد امروز دشمن از ترس غیرت این مردم همچون فردی مارگزیده به خود می‌پیچد.
حجت‌الاسلام قابل بیان کرد: دشمنان باید بدانند ما نه زیر بار ظلم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم و این سیره و روش امام راحل و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

captcha