همت هیئت 600 نفره خیران برای کمک به نیازمندان
کد خبر: 3817049
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

همت هیئت 600 نفره خیران برای کمک به نیازمندان

گروه اجتماعی- مسئول هیئت جوانان خیر استان قزوین از اهدای 100 بسته غذایی به نیازمندان خبر داد و گفت: آزادی دو زندانی در برنامه‌های این هیئت 600 نفره قرار دارد.

همت هیئت 600 نفره خیران برای کمک به نیازمندان

حسن جواهران مسئول هیئت جوانان خیر استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی تهیه بسته غذایی و اهدا آن به نیازمندان استان را اجرا کردیم.
وی افزود: تا سال گذشته تنها در شب‌های قدر بسته‌های غذایی تهیه و توزیع می‌شد ولی از سال گذشته در میلاد پیامبر اعظم و حضرت مهدی (عج) نیز این اقدام صورت گرفت؛ در ایام دیگر سال نظیر بازگشایی مدارس، لوازم‌التحریر بین فرزندان نیازمند توزیع می‌شود.
مسئول هیئت جوانان خیر استان قزوین یادآور شد: در اسفندماه سال گذشته 10 میلیون تومان برای آزادی چهار زندانی اختصاص پیدا کرد و علاوه بر آن به ستاد دیه استان نیز تعهد کرده‌ایم تا دو زندانی دیگر را نیز آزاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه شعبان 150 بسته غذایی شامل برنج، کیک، چای، قند و تُن ماهی و روز گذشته نیز 100 بسته غذایی شامل روغن، ماکارونی، رب، سویا و مرغ در بین نیازمندان در مناطق مختلف ازجمله هادی‌آباد، اقبالیه و خیابان تبریز توزیع شد که تلاش می‌کنیم این سنت حسنه در دیگر اعیاد نیز ادامه پیدا کند.
جواهران یادآور شد: هیئت جوانان خیر از 600 عضو ازجمله دانشجویان، کسبه، رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، جامعه مهندسین و مدیران واحدهای تولیدی تشکیل شده است و هر روز بر تعداد خیران این هیئت افزوده می‌شود و خیران می‌توانند برای شرکت در امر خیر سهیم باشند.

انتهای پیام

captcha