جزئیات مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در استان قزوین
کد خبر: 3816589
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

جزئیات مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در استان قزوین

گروه سیاست و اقتصاد ــ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای خواستار حضور مردم در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در قزوین شد.

جزئیات مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای خواستار شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد شد.
در این اطلاعیه آمده است: حضرت امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «این انقلاب بی نام خمینی (ره) درهیچ کجای جهان شناخته شده نیست».
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تشکر و سپاس از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ازآحاد اقشار مختلف مردم شریف و قدرشناس استان قزوین دعوت می کند تا با حضور در مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان و تجدیدعهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.
در ادامه این بیانیه مراسم ویژه سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله پانزده خرداد در قزوین بدین شرح اعلام شد: روز دوشنبه ۱۳ خرداد از هنگام نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی (ره) غیاث‌آباد و از ساعت ۱۹ در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم قزوین دعوت شده است در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha