كتابت آیات قرآن در شب قدر در 30 شهرستان فارس
کد خبر: 3814569
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

كتابت آیات قرآن در شب قدر در 30 شهرستان فارس

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مراسم بداهه‌نویسی و كتابت آیات قرآن كریم در شب قدر در 30 شهرستان این استان خبر داد.

صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام شب‌های قدر و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت: مطابق روال هر سال در شب قدر مراسم بداهه‌نویسی و كتابت آیات وحی توسط هنرمندان در شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه این مراسم را در سال جاری در 30 شهرستان استان فارس برگزار خواهیم كرد، افزود: این مراسم در شب 21 ماه مبارك رمضان در استان فارس برگزار خواهد شد.
سهرابی، مكان برگزاری این مراسم را در شیراز در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) اعلام كرد و گفت: این برنامه تا هنگام سحر ادامه خواهد داشت.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه سخنان خود به دیگر فعالیت‌های ماه مبارک رمضان این اداره‌كل اشاره كرد و گفت: در هفته‌های گذشته مراسم تجلیل از قاریان و مربیان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان با حضور یك هزار نفر از فعالان قرآنی در شیراز برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری 3 محفل انس با قرآن با همكاری اداره‌كل اوقاف و امور خیریه در شیراز خبر داد و گفت: همچنین در ایام ماه مبارك رمضان به‌صورت روزانه نشست تفسیر قرآن آیت‌الله ملك‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد در مسجد حاج عباس شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha