عملیات بیت‌المقدس؛ الهام‌بخش جبهه مقاومت برای آزادی فلسطین/ رژیم صهیونیستی مضمحل‌تر از هر روز دیگری است
کد خبر: 3814288
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
سردار رمضان شریف بیان کرد:

عملیات بیت‌المقدس؛ الهام‌بخش جبهه مقاومت برای آزادی فلسطین/ رژیم صهیونیستی مضمحل‌تر از هر روز دیگری است

گروه سیاسی ــ رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و نزدیک شدن به روز جهانی قدس گفت: عملیات بیت‌المقدس الهام‌بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و خدا را شکر می‌کنیم که با نامگذاری روز جهانی قدس، تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در ایران و افتتاح سفارت فلسطین و رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در کمک به مردم فلسطین برای رسیدن به سرزمین آبا و اجدادی، صفحه جدیدی در موضوع فلسطین رقم خورد.

به گزارش ایکنا؛ سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: ملت ایران در سال 1361 در برابر تمام اراده انگیزه دشمن، چه حزب بعث و ارتش صدام و چه پشتیبانان منطقه‌ای و بین‌المللی او، به پیروزی رسید.

وی افزود: فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشی حزب بعث و اضمحلال رژیم صدام بود. این برای ملت عزیز ما که در ابتدای شروع نهضت اسلامی افتخاری است که توانست در یک رویارویی طولانی مدت با نظام سلطه دست و پنجه نرم کند و سرانجام انها را نابود کند. امروز از صدام و ژنرال‌های قدکشیده صدام خبری نیست.

سردار شریف اظهار کرد: آنچه ذهن تاریخی ملت ما را پر کرده و دوستان و دشمنان این نظام مقدس و ملت بزرگ را در برابر این اراده پولادین وادار به تمکین کرده، درس‌ها و عبرت‌هایی است که باید از فتح خرمشهر بگیریم و بگیرند. امروز عربده‌های امریکای جنایتکار در تهدید ملت ایران راه به جایی نخواهد برد. ما 37 سال فرصت داشتیم تا قدرت لازم را برای رویارویی با توطئه‌های مجدد امریکایی‌ها و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی فراهم کنیم و برای قدرتمند شدن لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با سربلندی و افتخار در پیشگاه ملت بزرگ ایران به عنوان عضو کوچکی از نیروهای مسلح اعلام می‌کنیم امروز از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر، مهیاتر و آماده‌تر برای رویارویی با دشمن هستیم.

وی ابراز کرد: امریکایی‌ها با سر و صدا و تبلیغات تلاش می‌کنند در عرصه افکار عمومی حضور داشته باشند. اعزام فلان ناو از ان منطقه جغرافیایی به جای دیگر و زمزمه اعزام نیرو چیزی نیست که نیروهای مسلح و ملت ما را به عقب براند. شما داشته‌های بسیار بزرگی را در منطقه داشتید که از دست دادید و با همه ان توانمندی‌ها به جایی نرسیدید. شما صدام را با ان همه انگیزه و ژنرال‌های آموزش‌دیده و گنج‌های قارونی کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتید و حمایت‌های دیپلماتیک، لجستیکی، تسلیحاتی و تبلیغاتی غرب را پشت سر صدام داشتید اما راه به جایی نبردید.

سردار شریف تصریح کرد: مردم ما، فرماندهان و رزمندگان ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزی از آن انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران اسلامی است. امروز ما سربازان امریکایی را در خلیج فارس در حالی مشاهده می‌کنیم که با دستانی لرزان، رنگی‌هایی پریده در پشت کوهی از تسلیحات و تجهیزات در مقابل اراده فرزندان این ملت مثل آدم‌آهنی‌ها زندگی می‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ما در میدان رزم با کسانی که هم انگیزه بیشتر و هم قدرت بیشتر و اقتدار و تسلطه منطقه‌ای بیشتر داشتند دست و پنجه‌ نرم کردیم. شما با اعزام نیرو از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر چه کسی را می‌ترسانید. اگر در عملیات بیت‌المقدس هزاران سرباز حزب بعث به اسارت گرفته شدند و هزار هزارنفر از آن‌ها فرار کردند از شما سؤال می‌کنیم در صورتی که خطایی از شما سر بزند راهی برای بازگشت نخواهید داشت و همه جغرافیای جهان اسلام، عقبه ملت انقلابی ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس با رمز یا علی بن ابی‌طالب (ع) و با نام «الی بیت المقدس» شروع شد و از همان 37 سال گذشته ملت ایران و رزمندگان ما و رهبری ما به فکر آزادی فلسطین بودند و هستند. خدا را شکر می‌کنیم که با نامگذاری روز جهانی قدس، تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در ایران و افتتاح سفارت فلسطین و رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در کمک به مردم فلسطین برای رسیدن به سرزمین آبا و اجدادی، صفحه جدیدی در موضوع فلسطین رقم خورد.

سردار شریف تأکید کرد: عملیات بیت‌المقدس الهام‌بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و خط بطلانی بر سستی، به فکر مذاکره بودن و گوش به فرمان سازمان‌های بین‌المللی و رژیم‌های غدار حاکم بر نظامات بین‌المللی کشید. در ابتدای جنگ هم گروه‌های زیادی برای میانجی‌گری می‌آمدند در حالی که بخش عمده‌ای از سرزمین ما در اشغال دشمن بود. اما امام(ره) و رزمندگان اسلام استراتژی بیرون راندن دشمن و بازپس‌گیری سرزمین مقدس‌مان و تنبیه متجاوز را در دستور کار قرار دادند. این همان چیزی است که امروز الهام‌بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

وی یادآور شد: از روز قدس سال گذشته تا امروز بیش از 58 جمعه متوالی است که مردم عزیز فلسطین در رویارویی با رژیم صهیونیستی تحت عنوان راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی شرکت می‌کند و فریاد می‌زنند و به گوش همه جهان می‌رسانند خواستار بازگشت به سرزمین‌شان هستند. در این راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز بیش از 300 شهید و 17 هزار مجروح تقدیم به آرمان فلسطین شده است و با عزم و اراده به دنبال بازگشت آوارگان به سرزمین مادری هستند.

سردار شریف اظهار کرد: امروز شاهدیم رئیس‌جمهور نادان امریکایی‌ با طرح معامله قرن، تلاش می‌کند آرمان فلسطین را نابود کند؛ کاری که در هفتاد سال گذشته قادر نبودند انجام دهند و به ویژه پس از انقلاب اسلامی در ایران ملت فلسطین دوباره زنده شده است؛ ملت فلسطین امروز ملت قبل از انقلاب اسلامی نیست.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امریکایی‌ها با طرح معامله قرن و انتقال سفارت به بیت المقدس و به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان بعد از 70 سال نمی‌توانند آرمان فلسطین را نابود کند. مردم فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی هرگز به شما این اجازه را نخواهند داد. امروز شما دستتان از هر زمان دیگری خالی‌تر است و امروز پایه‌های رژیم صهیونیستی مضمحل‌تر از هر روز دیگری است. شما با درست کردن داعش در جغرافیای جهان اسلام تلاش کردید افکار عمومی را از مسئله اسرائیل منحرف کنید اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش و تفکر وهابی یکبار دیگر مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد.

وی یادآور شد: امروز نه در رویارویی سیاسی و تبلیغاتی و حتی نه در رویارویی نظامی هم هماورد ملت فلسطین نیستید. چه کسی فکر می‌کرد که شما یک عملیات نظامی را در غزه شروع کنید و بعد با التماس تلاش کنید آتش‌بس برقرار شود و در کمتر از 72 ساعت رزمندگان فلسطینی بلایی بر سر شما آوردند که چندین اوسطه برای آتش‌بس فرستادید.

سردار شریف بیان کرد: مردم و افکار عمومی اگر شما یک صبح از خواب بیدار شدید و دیدید ترامپ اعلام کرد از نیل تا فرات مربوط به رژیم صهیوینستی است تعجب نکنید. همانطور که بعد از 70 سال علیرغم همه مصوبات سازمان‌های بین‌المللی و مخالفت‌های قانونی و حقوقی، اعلام کرد بلندی‌های جولان مربوط به رژیم صهیونیستی است. مردم عزیز در آستانه روز جهانی قدس هستیم . چهل سال است که دومین راهپیمایی بزرگ کشور را در روز قدس برای حمایت از ارمان فلسطین انجام می‌دهیم و امسال به فضل الهی و به برکت پیروزی‌های جبهه مقاومت با انسجامی بیشتر و صفوفی متراکم‌تر برای حمایت از آرمان فلسطین به صحنه خواهیم آمد.

انتهای پیام

captcha