ایران اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت قرار دارد
کد خبر: 3814232
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
سلیمانی دشتکی:

ایران اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت قرار دارد

گروه اجتماعی – استاندار ایلام با بیان اینکه ایران اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت قرار دارد، گفت: انسجام نیرو‌های نظامی و مردمی و نیز اطاعت از رهبری تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

ایران اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت قرار دارد
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز دوم خرداد ماه در مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار و پیروزی در محل تیپ 11 امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: دشمن به خیال خود در سال 1359  ایران اسلامی را غافلگیر کرد اما با مجاهدت جوانان این مرز و بوم  ماجرا به گونه دیگری رقم خورد. در آن سال‌ها هنوز انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و بسیاری از آمادگی‌های امروز در اختیار ما نبود، سپاه با وجود تشکیل، اما هنوز قدرتمند نشده بود و ارتش هنوز در مرحله بازسازی قرار داشت؛ لذا شرایط از نظر نظامی برای حمله به ایران اسلامی کاملا مهیا بود.
وی با بیان اینکه دشمن درصدد آن بود تا در جریان این حملات به اهدافی از جمله ساقط شدن نظام و تجریه کشور دست پیدا کند و در این راستا حتی حدود ۵۰ کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کردند، تصریح کرد: انسجام نیرو‌های نظامی و مردمی و نیز اطاعت از رهبری تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد. 
استاندار ایلام عنوان کرد: در دوران جنگ از ۱۷۰ گردان ایرانی ۱۲۰ گردن بسیجی بودند و این انسجام و صف آرایی مردمی در مقابل دشمن را نشان داد و بحمدالله امروز ایران اسلامی به مراتب قدرتمند تر از اوایل انقلاب امروز دشمنان ما نسبت به گذشته ضعیف تر شده اند و قدرتمند تر از قبل مقابل آنها ایستاده ایم و نظام ما به رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر عزت و پیشرفت را طی می‌کند.
نماینده عالی دولت در استان با تقدیر از اقدامات نیروهای مسلح مخصوصا سپاه و بسیج در جریان سیل اخیر گفت: پاسداران غیور و بسیجیان همیشه در صحنه در سیل اخیر نیز به خوبی ظاهر شدند و در روزهای قبل از وقوع سیل شبانه روز مناطق مختلفی از مرکز استان و دیگر نقاط مختلف استان در قسمت های بالادست لایروبی کردند. 
انتهای پیام
captcha