همایش رویش‌های قرآنی آذربایجان‌شرقی بی‌بدیل ترین همایش قرآنی 40 سال انقلاب بود
کد خبر: 3814149
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

همایش رویش‌های قرآنی آذربایجان‌شرقی بی‌بدیل ترین همایش قرآنی 40 سال انقلاب بود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی حسین ابن علی(ع) تبریز، با اشاره به برگزاری همایش رویش‌های قرآنی چهل سال انقلاب اسلامی در تبریز همزمان با نیمه شعبان گفت: همایشی که با همکاری مؤسسات قرآنی و با محوریت و جدیت مهدقرآن و عترت استان برگزارشد بی‌بدیل ترین و بی نظیرترین همایش قرآنی در طی ۴۰سال پیروزی انقلاب بود.

همایش رویش‌های قرآن بی‌بدیل ترین همایش قرآنی 40 سال انقلاب بودعادل مهدوی، مدیر مؤسسه قرآنی حسین ابن علی(ع) تبریز، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برگزاری همایش رویش‌های قرآنی چهل سال انقلاب اسلامی در تبریز همزمان با نیمه شعبان گفت: همایشی که با همکاری مؤسسسات قرآنی و با محوریت و جدیت مهدقرآن و عترت استان برگزارشد بی بدیل ترین و بی نظیرترین همایش قرآنی در طی ۴۰سال پیروزی انقلاب بود.
وی افزود: در طی سال‌های قبل نیز همایش هایی برگزارشده بود ولی به جهت مالی ارزش گذاری چندان خوب و مناسبی برای حافظان و قاریان قرآن صورت نگرفته بود. متاسفانه ارزش گذاری به حافظان و قاریان قرآن کریم در حد یک کاغذ بوده و کلی ارائه آمار و ایجاد رزومه برای انجام کاربود و کوچک ترین خروجی مفیدی نداشت.
مهدوی، ادامه داد: ولی کوچک ترین و حداقل ترین خروجی همایش بزرگ، منسجم و منظم «رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی» این بود که نونهالان، نوجوانان، قاریان و حافظان قرآن کریم قدیمی و جدید را در کنار هم و به صورت زیبا گردهم آورد و به صورت مالی نیز برای آنها ارزش گذاری کرد. مطمئنا این همایش با تمام زیبایی و ظرافت کاری هزینه بالایی در برداشت و متولیان این همایش از هیچ کمکی مضایقه نکردند.
این فعال قرآنی با اشاره به اینکه هدیه‌های حافظان و قاریان تقدیر شده در این همایش سطح بندی شده بود اظهارکرد: یکی از نقاط قوت این همایش موضوع سطح بندی هدایای نقدی بود در کنار تندیس زیبایی که طراحی شده بود سطح بندی هدایا از ۴۰۰هزارتومان تا یک میلیون تومان برای عزیزان حافظ و قاری قرآن کریم نشان از ارزش گذاری آنها بود.
مدیر مؤسسه قرآنی حسین ابن علی(ع) تبریز با اشاره به اینکه هزینه این همایش قرآنی از اعتبار جامعه قرآنی استان تامین نشده بود خاطرنشان کرد: این همایش آبروی قرآنی تبریز و استان بود و آقای رحیم وظیفه شعاع مدیر موسسه مهدقران و عترت تبریز با شایستگی و اعتبار قرآنی خود هزینه این همایش را از منابع خارج از استان تامین کرده بود و همه ما به نوعی باید در پیشبرد اهداف چنین همایش ها و برنامه هایی نهایت تلاش خود را انجام دهیم.
مهدوی، با اشاره به نظم، انضباط و انسجام خاصی که این همایش داشت افزود: ۴۷۷حافظ و قاری قرآن کریم به صورت همزمان در این همایش تجلیل شدند بدون اینکه کوچک ترین خللی به نظم و انسجام همایش وارد شود.

انتهای پیام

captcha