نهج‌البلاغه، سرلوحه مردم و مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد
کد خبر: 3814010
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷

نهج‌البلاغه، سرلوحه مردم و مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه فرهنگ علوی، نجات‌بخش جامعه اسلامی است، گفت: ضروری است نهج‌البلاغه همواره سرلوحه مردم و مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد.

نهج‌البلاغه، سرلوحه مردم و مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۱ خرداد ماه، در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ علوی، نجات‌بخش جامعه اسلامی است، اظهار کرد: ضروری است نهج‌البلاغه همواره سرلوحه مردم و مسئولان در جامعه اسلامی قرار گیرد.
وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این روزها باید زنده نگه داشته شوند و به‌عنوان الگو و سرمشق به نسل‌های آینده انتقال یابند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با بیان اینکه خرمشهر پس از ۳۵ روز مقاومت که با فشار بی‌سابقه دشمن همراه بود، در دست نیروهای رژیم بعث عراق قرار گرفت، تصریح کرد: این شهر بعد از ۱۹ ماه و ۲۴ روز مبارزه بی‌امان که فقط گوشه‌ای از آن بازگو شده است، با لطف و عنایت پروردگار آزاد شد.
وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، چراکه اگر نصرت و ایمان خداوند، پشتیبان رزمندگان اسلام نمی‌شد، مسلمانان هرگز به این پیروزی دست پیدا نمی‌کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه هرکجا که ملت ایستادگی کرده‌اند، خداوند نصرت خود را فرستاده است، افزود: در شرایط حاضر نیز با اتکا به خداوند و مقاومت به یقین تمام مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.
انتهای پیام

captcha