جمع آوری ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان اهر
کد خبر: 3813885
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

جمع آوری ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان اهر

گروه اجتماعی ــ رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: در یک حرکت خیرخواهانه و حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیران این شهرستان در قالب جشن گلریزان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آزادسازی ۶۵ نفر از زندانیان فراهم شد.

جمع آوری بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ريال در جشن گلریزان اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، رئیس دادگستری اهر، امروز، یکم خرداد ماه در جمع خرنگاران گفت: در یک حرکت خیرخواهانه و حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیران این شهرستان در قالب جشن گلریزان دو میلیارد و 300 میلیون ريال برای آزادسازی 65 نفر از این زندانیان فراهم شد.

وی هدف از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اهر را کمک به آزاد‌سازی زندانیان جرایم غیر‌عمد و محکومان مالی و افراد بدهکاری که توان پرداخت مهریه، دیه، تصادف و سایر موارد در این خصوص را ندارند و با شکایت شاکیان خصوصی وارد زندان شده و دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند، عنوان کرد و افزود: محکومین و خانواده‌های این زندانیان در چنین مراسمی چشم انتظار خیرین و مردمی هستند که برای آزادسازی آنها در این جشن‌ها مشارکت و کمک می‌کنند.

‌نظری به عملکرد سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته 63 زندانی جرائم غیر‌عمد آزاد شده‌اند که از این تعداد 35 نفر با حمایت ستاد دسه استان آذربایجان‌شرقی، 11 نفر توسط خیرین منطقه و 17 نفر نیز از طریق برنامه ماه عسل آزاد شده اند و امسال نیز ستاد دیه استان قول پرداخت مبلغ قابل توجهی برای این امر داده است.

رئیس دادگستری اهر در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های نوعدوستانه آحاد مردم، مسئولان، خیران و صاحبان شرکت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی در امر آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان اهر و منطقه ارسباران گفت: امیدواریم امسال شاهد آزادی 65 نفر از زندانیان غیر عمد منطقه ارسباران و بازگشت این زندانیان به کانون گرم خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام

captcha