یک ریال اعتبار استانی به ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی داده نشد
کد خبر: 3813868
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

یک ریال اعتبار استانی به ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی داده نشد

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته میزان ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعتبار در ردیف ملی به ستاد اقامه نماز استان داده شد، اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هیچ گونه اعتباری را به ستاد اقامه نماز استان اختصاص نداده است.

یک ریال اعتبار استانی به ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی داده نشدحجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی، در بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن، در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان با وجود اعتبارات کم در سال گذشته برنامه‌های بسیار خوبی را اجرا کرده و در سال جاری نیز به دنبال اجرای برنامه‌های مختلف است.
وی افزود: در سال گذشته میزان 19 میلیون و 100 هزار تومان اعتبار در ردیف ملی به ستاد اقامه نماز استان داده شد اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی هیچ گونه اعتباری را به ستاد اقامه نماز استان اختصاص نداده است.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی یادآور شد: امسال ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی برنامه‌های مختلفی از جمله پنجمین اجلاس استانی نماز را برگزار می‌کند که نیازمند حمایت جدی مسئولان است.
انتهای پیام

captcha