۵۴۰ کودک بدسرپرست تحت‌ پوشش بهزیستی لرستان هستند
کد خبر: 3813834
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

۵۴۰ کودک بدسرپرست تحت‌ پوشش بهزیستی لرستان هستند

گروه اجتماعی ــ معاون بهزیستی لرستان با اشاره به فعالیت هفت مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان، گفت: در این مراکز در مجموع ۱۱۲ کودک نگهداری می‌شوند و ۵۴۰ کودک هم به‌علت بدسرپرستی و شرایط دیگر تحت پوشش بهزیستی هستند.

۵۴۰ کودک بدسرپرست تحت‌پوشش بهزیستی لرستان هستندبه گزارش ایکنا از لرستان، سلمان کریمیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان امروز، یکم خرداد در مراسم افتتاحیه مرکز مهر صالحین الیگودرز با بیان این‌که هفت مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان فعال است، گفت: یکی‌از وظایف سازمان بهزیستی طبق مصوبه مجلس نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست است.
وی افزود: در حال حاضر هفت مرکز نگهداری کودکان به‌صورت غیردولتی و مؤسسه‌ای فعال است که تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند.
کریمیان اضافه کرد: در این مراکز در مجموع ۱۱۲ کودک نگهداری می‌شوند و ۵۴۰ کودک هم به‌علت بدسرپرستی و شرایط دیگر تحت پوشش بهزیستی هستند که یارانه آن‌ها تأمین می‌شود‌.
وی افزود: سیاست سازمان کاهش مراکز نگهداری است تا کودکان بتوانند در کانون خانواده و یا نزد اقوام نزدیک خود بزرگ شوند مگر اینکه مجبور باشیم کودکی را در مرکز نگهداری کنیم.
کریمیان با اشاره به فعالیت چند سال اخیر مرکز مهر کوثر الیگودرز بیان کرد: سازمان بهزیستی قدردان تمام مسئولان مرکز مهر کوثر است و به جرئت می‌توان گفت این مرکز یکی از بهترین مراکز استان و کشور است.

انتهای پیام

captcha