دوره‌های آموزش الکترونیکی ویژه پزشکان اعزامی به حج ۹۸ برگزار می‌شود
کد خبر: 3813822
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

دوره‌های آموزش الکترونیکی ویژه پزشکان اعزامی به حج ۹۸ برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی ویژه پزشکان اعزامی به حج ۹۸ خبر داد.

دوره های آموزش الکترونیکی ویژه پزشکان اعزامی به حج ۹۸ برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، محمودرضا فقیهی، معاون حج و عمره این مرکز، از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی ویژه پزشکان اعزامی به حج ۹۸ خبر داد.
 
وی افزود: به منظور بالا بردن سطح آمادگی پزشکان اعزامی به حج امسال، دوره‌های آموزشی الکترونیکی با مشارکت و همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

فقیهی با بیان اینکه اولین دوره الکترونیکی در نظر گرفته شده برای پزشکان و همچنین کادر درمانی اعزامی به حج امسال، مدیریت تجمعات انبوه با تأکید بر حج و زیارت است بیان کرد: در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با مباحثی همچون مدیریت تجمعات انبوه، انواع مخاطرات در حج، مراقبت‌های پزشکی و مشکلات سلامت در تجمعات انبوه، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تجمع انبوه آشنا می‌شوند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم آمادگی کامل برای ارائه خدمات صحیح و دقیق به زائرین بیت الله‌الحرام اظهار کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر تلاش می‌کند تا با ارائه آموزش‌های ضروری و مورد نیاز به زائرین و کادر درمانی وضعیت سلامت زائران را ارتقا بخشد.
 
یادآور می‌شود؛ شرکت در این دوره آموزشی برای پزشکان و کادر درمانی اعزامی به حج امسال ضروری است.

انتهای پیام
captcha