تولید 28 فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی موبایلی از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف
کد خبر: 3813735
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

تولید 28 فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی موبایلی از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف

گروه حوزه‌های علمیه ــ مسئول محتوایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه از تولید و رونمایی 28 فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی موبایلی از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم خبر داد.

تولید 28 فرهنگنامه و دانشنامه قرآنی موبایلی از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارفحجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، مسئول محتوایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: 14 فرهنگنامه و 14 دانشنامه قرآنی موبایلی هدیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مردم در ایام ماه مبارک رمضان است که امروز در مراسمی رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان هدیه می‌شود، تصریح کرد: جمعاً 28 نرم‌افزار موبایلی در این مراسم رونمایی می‌شود که سال‌ها برای تولید آن وقت صرف شده و ده‌ها محقق و پژوهشگر نیز در این زمینه فعالیت داشته‌اند.

مسئول محتوایی این نمایشگاه تصریح کرد: سایت اینترنتی بنام «ویکی معارف قرآن» هم در کنار دیگر نرم‌افزارهای موبایلی رونمایی خواهد شد.

عیسی‌زاده از تولید بیش از 20 اثر قرآنی توسط پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خبر داد و اظهار کرد: یکی از خدمات نمایشگاه به خانواده ها، برگزاری جنگ شادی قرآنی با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده آنان است که همراه با هدیه خواهد بود.

عیسی‌زاده همچنین از تخفیف 50 درصدی آثار قرآنی برای اقشار مختلف در این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار قرآنی مختلف برای طلاب، کودکان، متخصصان و ... در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام 

captcha