برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه روحیه حماسی مردم را دوباره زنده کند
کد خبر: 3813714
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه روحیه حماسی مردم را دوباره زنده کند

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سالروز آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و گفت: برنامه‌های گرامیداشت این روز باید شکل حماسی داشته باشد تا روحیه حماسی مردم را دوباره زنده کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیروز، 31 خردادماه در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در سنندج اظهار کرد: اهمیت و عظمت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر بر کسی پوشیده نیست.
وی از برگزاری نشست تخصصی رسانه و دفاع مقدس به مناسبت آزاد سازی سوم خرداد در سنندج خبر داد و افزود: این نشست اول خردادماه سال جاری در مجتمع فجر سنندج برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌هایی که مقرر شده تا در گرامیداشت سالروز سوم خرداد عنوان کرد: برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون فرهنگی هنری روستای ژنین سروآباد، برگزاری شب شعر و خاطره در شهر چناره مریوان، آیین تجلیل از امیر سرتیپ معین وزیری به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر است.
وی برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی ژوانگه در پنج روستای جاده مواصلاتی مریوان و سقز و برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد شهر سنته سقز و شهر کانی سور بانه را از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد برشمرد.
رستمی، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت این روز در سنندج بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم همزمان با روز شنبه، چهارم خردادماه در مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری نشست تخصصی رسانه و دفاع مقدس به مناسبت آزاد سازی سوم خرداد در سنندج خبر داد و گفت: این نشست اول خرداد سال جاری در مجتمع فجر سنندج برگزار می شود.
وی در پایان یادآور شد: سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ کشور است و برنامه‌های گرامی‌داشت این روز باید شکل حماسی داشته باشد تا روحیه حماسی مردم را دوباره زنده کند.
انتهای پیام

captcha