اهدای بسته‌های غذایی به نیازمندان در سراب
کد خبر: 3813543
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
در نیمه اول ماه رمضان انجام شد؛

اهدای بسته‌های غذایی به نیازمندان در سراب

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سراب گفت: با کمک خیران نیک‌اندیش و در نیمه اول ماه مبارک رمضان بسته‌های غذایی به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون ریال و در قالب 300 بسته به افراد کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر اهدا شد.

بایرامعلی اصلانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سراب در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: با کمک خیران نیک‌اندیش و در نیمه اول ماه مبارک رمضان بسته‌های غذایی به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون ریال و در قالب 300 بسته به افراد کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۴۳۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی از طرف افراد خیر در جهت کمک به خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است، افزود: کمیته امداد به فرموده امام راحل اولی‌ترین محل برای کمک است چراکه خانواده‌های نیازمند و مستعد حمایت از طرف این نهاد شناسایی شده و کمک‌ها به‌صورت منسجم و ساماندهی شده انجام می‌گیرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سراب با اشاره به افزایش میزان کمک‌های مردمی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به‌ویژه ایام شب‌های قدر، یادآور شد: کمک و دستگیری از نیازمندان همواره مورد تأکید رهبران دینی و فکری جامعه اسلامی بوده و همه افراد در قبال نیازمندان مسئولیت دارند.
جواد عباس‌‌زاده
انتهای پیام
captcha