روایت «بهروز رضوی» از آزادسازی خرمشهر
کد خبر: 3813414
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

روایت «بهروز رضوی» از آزادسازی خرمشهر

گروه هنر ــ «بهروز رضوی» در ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر از رادیو تهران، عملیات بیت‌المقدس را روایت می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر «از خرمشهر به گوشم» کاری از گروه تهران و رویداد‌های شبکه رادیویی تهران که جمعه به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت و ایثار و پیروزی روی آنتن می‌رود.
بهروز رضوی در سی‌و‌هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر به روایت شهر لاله‌های خونین و آزادسازی خونین شهر می‌پردازد و عملیات بیت المقدس را تشریح می‌کند.
علاوه بر این؛ در بخش دیگری از برنامه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس از زبان بیسیم چی‌ها روایت خواهد شد. فرماندهان و رزمندگان عملیات بیت المقدس از زاویه نگاه بیسیم چی‌ها معرفی می‌شوند. گفتگو با فرماندهان دفاع مقدس درباره حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، پخش سکانس‌هایی از فیلم‌های دفاع مقدس که درباره فتح خرمشهر ساخته شده اند. استفاده از روایتی مستند از صدا‌های به جا مانده از فرماندهان و... از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
حسین پورحسن، بیسیم چی شهید حسن باقری و سردار بنی احمدی، بیسیم چی شهید همت از مهمانان حضوری برنامه خواهند بود.
ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر به تهیه کنندگی آرزو مددی، نویسندگی فاطمه باقری و روایت غزاله کفاش طلب جمعه سوم خرداد، از ساعت ۱۷ تا ۱۸ روی آنتن رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ می‌رود.
انتهای پیام
captcha