برپایی نمایشگاه کتاب در الیگودرز
کد خبر: 3812744
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

برپایی نمایشگاه کتاب در الیگودرز

گروه فرهنگی ــ به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه کتاب با ٥٠٠ عنوان و ٥٠ هزار جلد کتاب تا شانزدهم خردادماه امسال در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز بر پاست.

برپایی نمایشگاه کتاب با ٥٠٠ عنوان در الیگودرزحبیب جمشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برپایی نمایشگاه کتاب به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد و گفت: این نمایشگاه با همکاری چند انتشاراتی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و با ٥٠٠ عنوان و ٥٠ هزار جلد برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های مختلفی با موضوعات مذهبی، کودک و نوجوان، آموزشی و با تخفیف ۴۰ درصد عرضه شده است.
جمشیدی کتاب را نمایانگر فرهنگ و تمدن یک منطقه دانست و اضافه کرد: شهرستان ما سابقه طولانی در حوزه نشر و کتاب دارد و نمایشگاه کتاب مهم‌ترین رویداد فرهنگی در این شهر محسوب می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با تاکید بر آن‌که بلوغ و دانایی یک ملت را باید در کتاب و بخش نشر آن کشور جست‌وجو کرد، افزود: صنعت نشر آمیزه‌ای از علم و هنر است که با اقتصاد نسبت مستقیم دارد و این صنعت نیازمند حمایت جدی است.
یادآور می‎‏شود، این نمایشگاه تا شانزدهم خردادماه سال‌جاری در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام

captcha