روابط عمومی در پیشرفت سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد
کد خبر: 3812699
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۷

روابط عمومی در پیشرفت سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: روابط عمومی نه به‌عنوان یک نهاد تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و مدیریتی و عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز شنبه، 28 اردیبهشت در دیدار با مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت: روابط عمومی باید همگام با تحولات و پیشرفت‌های روز دنیا حرکت کند تا از هیچ نوع نوآوری و تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی دور نماند.
وی افزود: روابط عمومی نه به‌عنوان یک نهاد تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و مدیریتی و به‌عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: تحولاتی که در حوزه تکنولوژی‌های جدید ارتباطی به‌وجود آمده، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط همگان با هم را در هر جا و در هر زمان فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: روابط‌عمومی به عنوان نهادی منسجم و هدفمند با تلاش آگاهانه و مؤثر در راستای اطلاع یابی، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی می‌تواند در ایجاد و حفظ ارتباط یک مجموعه با دنیای خارج از آن مؤثر باشد.
موحد تأکید کرد: اطلاع رسانی دقیق و به‌موقع به سازمان و مخاطبان عام و خاص و ایجاد همنوایی در ابعاد درون و بیرون سازمان است که با ساختن تصویر ذهنی مناسب از سازمان و برخورداری از ابزارهای دقیق ارتباطی، مخاطبان را به استقبال از فعالیت‌ها و برنامه‌ها ترغیب و به توسعه روابط عمومی کمک می‌کند.
انتهای پیام

captcha