تجربه و تخصص؛ ویژگی‌های روابط عمومی کارآمد
کد خبر: 3812550
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

تجربه و تخصص؛ ویژگی‌های روابط عمومی کارآمد

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با تشریح ویژگی‌ها و لازمه‌های کار روابط عمومی، اظهار کرد: تخصص و تجربه ویژگی روابط عمومی کارآمد است.

تجربه و تخصص؛ ویژگی‌های روابط عمومی کارآمدبه گزارش ایکنا از لرستان، بهرام رشیدی‌نیا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، امروز شنبه، ۲۸ اردیبهشت در جلسه مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی لرستان، اظهارکرد: به جهت تکریم از زحمات روابط عمومی‌های استان بنا بود مراسم جشن برگزار می‌شد اما با توجه به معضلات مناطق سیل‌زده مقرر شد جشن برگزار نشود و هزینه مختصر برگزاری این جشن به مناطق سیل‌زده اهدا شود.
وی با ذکر این مطلب که با توجه به ظرفیت حوزه رسانه این جلسه با حضور خبرنگاران و با هدف شفاف‌سازی برگزار شد، افزود: نشست خبری دبیران کمیته‌های مناطق سیل‌زده برگزار خواهد شد.
رشیدی‌نیا با اشاره به این‌که رسانه‌ها و صدا و سیما در طول سیل خوش درخشیدند، تصریح کرد: روابط عمومی کاملاً تخصصی است و نیاز آن سواد علمی و تجربه است.
مدیر روابط عمومی استانداری لرستان با تاکید بر این‌که روابط عمومی شرکت گاز یکی‌از روابط عمومی‌های برتر استان بود ضمن انتقاد از جابجایی وی، تصریح کرد: تغییر در روابط عمومی‌ها باید با اطلاع استانداری باشد.
وی با ذکر این مطلب که رسانه‌ها را می‌توان به رسانه همراه دولت رسانه‌های منتقد دولت تقسیم کرد، افزود: رسانه‌های منتقد نیز به دو گروه منتقد منصفانه و غیرمنصفانه تقسیم می‌شوند که با ادب و متانت مطلب می‌نویسند اما توهین و وهن با انتقاد تفاوت دارد.
رشیدی‌نیا با اشاره به این‌که دلیلی نیست که از کسی‌که بی‌ادبی می‌کند، حمایت کنیم، ادامه داد: نقد باید منصفانه باشد و نقد غیرمنصفانه هم باید مودبانه باشد.
مدیر روابط عمومی استانداری لرستان با تاکید بر این‌که دایره واژگان نویسنده باید طوری قوی باشد که نوشتن را بلد باشد، بر اهمیت کار روابط عمومی تاکید تصریح کرد: تولیدات نوشتاری روابط عمومی‌ها خوب اما کم است.

انتهای پیام

captcha