برگزاری ۴ محفل قرآنی ویژه ماه رمضان در کوهدشت
کد خبر: 3812504
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

برگزاری ۴ محفل قرآنی ویژه ماه رمضان در کوهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اوقاف کوهدشت گفت: چهار محفل انس با قرآن کریم طی ماه رمضان در بقاع امامزادگان محمد و ابوالوفا و در سطح شهر کوهدشت با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار خواهد شد.

برگزاری 4 محفل قرآنی ویژه ماه رمضان در کوهدشتحجت‌الاسلام پادروند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن، اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن و برپایی سفره‌های افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در دو بقعه امامزاده محمد(ع) و ابوالوفاء(ع) شهرستان کوهدشت خبر داد.
وی گفت: در ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای برنامه ضیافت الهی در امامزادگان در شهرستان کوهدشت برنامه جزءخوانی قرآن با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
پادروند ادامه داد: 10 مبلغ نیز از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به این شهرستان اعزام شدند که در امامزادگان و مناطق محروم مستقر و به بیان مسائل شرعی، اجکام، اقامه نماز جماعت و سخنرانی می‌پردازند و برای نوجوانان و روزه اولی‌ها نیز برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند.
رئیس اوقاف و امور خیریه کوهدشت با تأکید بر برپایی سفره‌های افطاری ساده، اظهار کرد: باید تلاش کنیم سفره‌های افطاری ساده بین مردم رواج پیدا کند و از سفره‌های آن‌چنانی پرهیز شود، بر همین اساس در دو امامزاده محمد(ع) و ابوالوفاء بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با کمک اهالی و خیرین سفره افطاری ساده برپا و روزه‌داران اطعام می‌شوند.
وی گفت: چهار محفل انس با قرآن‌کریم نیز طی ماه مبارک رمضان در امامزادگان محمد و ابوالوفا و سطح شهر کوهدشت با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha