معرفی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3812406
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

معرفی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی ــ طی حکمی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

معرفی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش لرستان حجت‌الله مؤمنی، رئیس اداره ارزیابی عمکرد اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان جمعه، 27 اردیبهشت در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، با اشاره به اهمیت حوزه پرورشی، گفت: حوزه پرورشی و فرهنگی حوزه‌ای است که نقش اصلی را در تعلیم و تربیت دارد و بسیار مؤثر است.
وی با بیان این‌که حوزه پرورشی هم مورد عنایت مقام معظم رهبری و هم مورد توجه رئیس‌‌جمهور و مقام عالی وزارت است، در رابطه‌ با سند تحول بنیادین، گفت: همه فرآیندهای تعلیم و تربیت باید با رویکرد فرهنگی و تربیتی باشند که مبین جایگاه رفیع حوزه پرورشی و فرهنگی است.
زینی‌وندمقدم ابراز امیدواری کرد، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با عنایت به تجارب خوبی که دارد در این زمینه منشأ اثر بوده و حوزه پرورشی لرستان را در مسیر تعالی و پیشرفت سوق دهد.
از سوابق کاری حجت‌الله مؤمنی می‎توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، معاونت پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، ریاست اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ریاست اداره ارزیابی عمکرد اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، مدیریت کانون فرهنگی تربیتی و مسئول حراست آموزش و‌ پرورش ویسیان اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha