کمیته بررسی دلایل بالا بودن تورم در لرستان تشکیل شود
کد خبر: 3812082
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

کمیته بررسی دلایل بالا بودن تورم در لرستان تشکیل شود

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان گفت: با توجه به اختلاف معنی‌داری که در بحث تورم با استان‌های مشابه خود داریم قرار است کمیته کارشناسی تشکیل شود و پس‌از بررسی دلایل این مشکلات که اگر مربوط به استان است آن‌ها را رفع کنیم.

اسبه گزارش ایکنا از لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان چهارشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت در اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که در اتاق بازرگانی استان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: خساراتی که سیل اخیر به واحدهای تولیدی و صنعتی وارد کرده مشکلاتی را به وجود آورده و تسهیلات در نظر گرفته شده برای آن‌ها کافی نیست.
وی افزود: قرار است روز شنبه هفته آینده جلسه‌ای در شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود که خواسته‌های آنان را جمع‌بندی و در آن‌جا مطرح می‌کنیم تا به تولیدکنندگان و صنعت‌گران آسیب‌دیده کمک شود.
استاندار لرستان به موضوع اصلاح قانون ارزش افزوده که در این جلسه مطرح شده بود اشاره کرد و با بیان این‌که این مهم از موارد مهم و اثرگذار در بحث عمران شهری و سایر موارد است، اضافه کرد: قرار شد با کمک نمایندگان مجلس در این اصلاح قانون به نفع استان‌های کمتر توسعه یافته مشارکت و پیگیری کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.
وی بر لزوم مشارکت واحدهای تولیدی در موضوع بازسازی خسارات ناشی از سیل تأکید کرد و گفت: این حادثه علی‌رغم همه تهدید‌ها و خساراتی که برای استان داشته فرصت‌هایی نیز مانند مشارکت واحدهای تولیدی در بازسازی و رفع نیازهای درون استان ایجاد می‌کند که در نهایت به رونق و ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح تولید منجر می‌شود.
خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاف معنی‌داری که در بحث تورم با استان‌های مشابه خود داریم قرار است کمیته کارشناسی تشکیل شود و پس‌از بررسی دلایل این مشکلات که اگر مربوط به استان است آن‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام

captcha