تاکید بر رفع نواقص عمرانی و زیرساختی مسیر زائران اربعین
کد خبر: 3812013
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱

تاکید بر رفع نواقص عمرانی و زیرساختی مسیر زائران اربعین

گروه اجتماعی - استاندار ایلام بر رفع نواقص عمرانی و زیرساختی مسیر زائران عتبات عالیات در ایام اربعین تاکید کرد.

تاکید بر رفع نواقص عمرانی و زیرساختی مسیر زائران اربعین
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در اولین نشست ستاد اربعین استان ایلام، اظهار کرد: اربعین مهمترین رویداد در استان ایلام است که باید با تمام توان به موضوع آن پرداخت،چون سال گذشته 65 درصد کل زائران از مرز مهران تردد کردند .
استاندار ایلام با تاکید بر برنامه‌ریزی برای تردد 5 میلیون زائر در سال جاری از مرز مهران گفت: مدیریت اعزام زائران اربعین باید به صورت کاروانی انجام شود .
سلیمانی دشتکی با تاکید بر رفع نواقص زیرساخت‌ها قبل از مراسم اربعین گفت: امسال باید ترافیک و قفل شدن پایانه برکت که پارسال اتفاق افتاد امسال برطرف شود و موضوع تخصیص ارز در آن سوی مرز مهم است که باید به موقع مورد توجه قرار گیرد، البته برای حل این موضوعات ستاد اربعین در یک ماه آخر در مهران تشکیل خواهد شد.
استاندار ایلام با بیان اینکه یک قسمت امور اربعین مربوط به زیرساخت‌ها و کار عمرانی و قسمت مهم دیگر شامل موضوعات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی است، تاکید کرد: باید امور را به مردم واگذار کنیم.
سلیمانی تاکید کرد: در شهرهای استان به خصوص ایلام و مهران به دلیل عدم ایجاد گره ترافیکی و ایجاد امنیت و کنترل راحت تر موکب نباید زده شود .
انتهای پیام
captcha