برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و احکام برای 70 نفر از مددجویان کمیته امداد خرم‌آباد
کد خبر: 3811868
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و احکام برای 70 نفر از مددجویان کمیته امداد خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه کوثر نبی ولایت خرم‌آباد گفت: با توجه به تفاهم‌نامه بسته شده با کمیته امداد لرستان، دوره‌های تجوید قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و تفسیر و احکام برای حدود 70 نفر از مددجویان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و احکام برای 70 نفر از مددجویان کمیته امداد خرم‌آبادفرشته سعیدی، مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر نبی ولایت خرم‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در قالب «جشن رمضان» در این مؤسسه قرآنی خبرداد و گفت: جلسه جزءخوانی قرآن‌کریم با حضور عموم مردم از ابتدای ماه مبارک رمضان در محل مؤسسه از ساعت 16 و 30 دقیقه  الی 17 و 30 دقیقه عصر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که نیمه رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) جشن میلاد در مؤسسه برگزار می‌شود، اظهار کرد: همچنین در شب‌های احیاء نیز مراسم احیاء شب 19 رمضان در مؤسسه برگزار می‌شود.

سعیدی ادامه داد: در جلسات جزءخوانی احکام و پرسش و پاسخ دینی و تفسیر آیات منتخب قرآن‌کریم توسط خانم احمدی، از اساتید سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، برگزار می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر نبی ولایت خرم‌آباد، تصریح کرد: همچنین با توجه به تفاهم‌نامه بسته شده با کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، روزهای زوج هر هفته دوره‌های تجوید قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و تفسیر و احکام برای حدود 70 نفر از مددجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha