مناطق سیل‌زده در اولویت پرداخت تسهیلات ازدواج
کد خبر: 3811866
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

مناطق سیل‌زده در اولویت پرداخت تسهیلات ازدواج

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به خسارت‌های مالی به مناطق سیل‌زده لرستان اظهار‌ کرد: پرداخت وام ازدواج جوانان سیل‌زده در اولویت بانک‌ها قرار گیرد.

مناطق سیل‌زده در اولویت پرداخت تسهیلات ازدواجبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در سال‌جاری با تاکید بر توجه به مشکلات روحی و روانی جوانان در مناطق سیل‌زده به‌ویژه شهرستان پلدختر و معمولان، اظهارکرد: وزارت ورزش و جوانان اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را به‌عنوان ملاک قرار می‌دهد.
وی مسائل اجتماعی فرهنگی جوانان سیل‌زده پلدختر و معمولان را دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان برشمرد و گفت: برای جوانان این مناطق باید برنامه‌های مشخصی را تعریف کرد.
عزیزپور با تأکید بر توجه به مسائل روحی و روانی جوانان مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان، تصریح کرد: در این حوزه مراکز مشاوره رایگان، توسط دانشگاه‌ها خصوصاً دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه لرستان راه‌اندازی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر این‌که سه مرکز مشاوره اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در پلدختر و معمولان استقرار دارند که به صورت ثابت و سیار فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مهارت‌های لازم در حوزه ساختمان برای مناطق سیل‌زده پلدختر و معمولان در اولویت کار فنی و حرفه‌ای استان قرار گیرد.
وی با ذکر این مطلب که با توجه به خسارت‌های مالی مناطق سیل‌زده جوانان می‌بایست وام‌های جوانان استمهال شود، تصریح کرد: پرداخت وام‌های ازدواج زوج‌های مناطق سیل‌زده استان در اولویت قرار گیرد.
عزیزپور با ذکر این مطلب که بحث انفکاک حوزه ورزش و جوانان نیز در صحن مجلس مطرح شده است، افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود نسبت به تصویب این امر اهتمام داشته باشند.


انتهای پیام

captcha