۲۰ برنامه قرآنی در شهرهای مختلف استان سمنان اجرا می‌شود
کد خبر: 3809777
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

۲۰ برنامه قرآنی در شهرهای مختلف استان سمنان اجرا می‌شود

مسئول دفتر قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در دستور کار است، گفت: ۲۰ برنامه قرآنی در شهرهای مختلف استان اجرا می شود.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: مجتبی نورمحمدی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بابیان اینکه ۲۰ برنامه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: برگزاری محافل قرآنی، کلاس‌های تفسیر سوره‌های قرآن و برپایی نشست با موضوع سبک زندگی سالم از منظر قرآن از جمله برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در دو شهر سمنان و شاهرود برپا می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اجرای موفق این برنامه‌ها لذا در تلاش هستیم تا این نمایشگاه‌ها در اغلب شهرهای استان دایر شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه برای سوق دادن نسل جدید به سوی مطالعه نشست‌های کتابخوانی نیز تدارک دیده‌شده است، ابراز داشت: کارگاه سلامت انسان، کارگاه داستان نویسی و کتابخوانی با موضوعات قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را شامل می‌شود.

نورمحمدی در ادامه تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن میلاد امام حسن مجتبی (ع) نشست‌های بصیرتی معرفتی با موضوع شناخت آن حضرت در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای استان سمنان برنامه ریزی شده است

وی بابیان اینکه نمایشگاه خوشنویسی و محافل انس با قرآن کریم نیز در شهرها و بخش‌های مختلف استان سمنان اجرا می‌شود، افزود: بی شک هر چه در زمینه پرورش معنویات و اخلاق در جامعه بیشتر تلاش شود به همان نسبت جامعه سال تری خواهیم داشت لذا انتظار می‌رود خانواده‌ها فرزندان خود را برای حضور در این برنامه‌ها تشویق کنند.

انتهای پیام

captcha