برگزاری جشنواره‌ عکس «سیل همدلی» در لرستان
کد خبر: 3808938
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

برگزاری جشنواره‌ عکس «سیل همدلی» در لرستان

گروه فرهنگی ــ جشنواره عکاسی با موضوع «سیل همدلی» با محوریت مناطق سیل‌زده در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی در قالب برنامه‌های «جشن رمضان» لرستان اجرا می‎شود.

برگزاری جشنواره‌های فیلم و عکس «سیل همدلی» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در تشریح برنامه‌های «جشن رمضان» لرستان با اشاره به این‌که این برنامه‌ در سال‌جاری با محوریت مناطق سیل‌زده لرستان، برگزار می‌شود، گفت: بنابر تفاهم‌نامه منعقد شده در قالب جشن رمضان لرستان برنامه‌های متنوعی همانند برگزاری محافل جامع انس با قرآن‌کریم در شهرستان‌های استان با محوریت مناطق محروم و سیل‌زده، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات تدبر و تفسیر قرآن‌کریم، تجلیل از جهادگران قرآنی استان، مسابقات قرآن‌کریم و نهج‌البلاغه و ... اشاره کرد.
وی با بیان این‌که برنامه‌های جشن رمضان هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز خواهند شد، عنوان کرد: همانند روال سال گذشته برخی از برنامه‌های جشن رمضان با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان، برگزار خواهند شد.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: برگزاری شب شعری با موضوع سیل و پلدختر از دیگر برنامه‌های جشن رمضان لرستان است که در شهرستان پلدختر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری دو جشنواره ویژه استان در قالب جشن رمضان، تصریح کرد: باتوجه به این‌که استان لرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون درگیر مقوله سیل بوده، بنابراین دو جشنواره فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای و عکس با موضوع «سیل همدلی» با محوریت مناطق سیل‌زده استان، جهت اجرا در قالب جشن رمضان، در نظر گرفته شده است.
احمدی ادامه داد: جشنواره عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha