اجرای طرح شبانه‌روزی حفظ قرآن در خوزستان/ ادامه ثبت‌نام تا پایان اردیبهشت
کد خبر: 3806953
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

اجرای طرح شبانه‌روزی حفظ قرآن در خوزستان/ ادامه ثبت‌نام تا پایان اردیبهشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ثبت‌نام در دو طرح شبانه‌روزی حفظ یک ساله قرآن و طرح ملی رحله (حفظ 4 جزء قرآن) در خوزستان آغاز و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

اجرای طرح شبانه روزی حفظ قرآن در خوزستان/ادامه ثبت‌نام تا پایان اردیبهشت

حمیدرضا شفیعی، مسئول شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام طرح‌های شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم، گفت: یکی از این طرح‌ها، طرح حفظ تخصصی کل قرآن کریم در یک سال است که در استان خوزستان تنها در شهرستان آبادان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این طرح ویژه سنین 14 تا 22 سال است، افزود: در این طرح قرآن‌آموزان به صورت شبانه‌روزی در مدارس یکساله حفظ قرآن شرکت می‌کنند و طی یک سال موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند. این طرح در آبادان ویژه برادران برگزار می‌شود.

مسئول شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) خوزستان گفت: سال گذشته 12 قرآن‌آموز در این طرح شرکت کردند که چهار نفر از آنها از کشور عراق هستند. با پایان ماه مبارک رمضان حفظ یکساله این قرآن‌آموزان به پایان می‌رسد.

شفیعی ادامه داد: طرح دیگر شبانه روزی حفظ قرآن، «طرح ملی رحله» است که حفظ 4 جزء قرآن کریم در تعطیلات تابستان است. در این طرح قرآن‌آموزان به مدت 54 روز به حفظ چهار جزء قرآن کریم می‌پردازند. در استان خوزستان این طرح در سوسنگرد، ماهشهر و آبادان (منیوحی، تنگه، مرکز شهر و شطیط) برگزار می‌شود. پیگیر اجرای این طرح در شهرستان اهواز نیز هستیم.

وی در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند از طریق پایگاه اینترنتی http://beytolahzan.ir/ در این طرح‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha