وحدت‌آفرینی بین مسلمانان از وظایف منتظران مهدوی است
کد خبر: 3805128
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

وحدت‌آفرینی بین مسلمانان از وظایف منتظران مهدوی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه شریف‌آباد پاکدشت با توجه به ایام نیمه شعبان گفت: یکی از وظایف منتظران ایجاد وحدت همگانی بین ملت‌های مسلمان و عمل به آموزه‌های مهدوی است.

وحدت‌آفرینی بین مسلمانان از وظایف منتظران مهدوی است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، 30 فروردین ماه بخش شریف‌آباد پاکدشت به امامت حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین خداپرست در مسجد جامع شریف‌آباد اقامه شد.

امام جمعه شریف‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، لازمه اجتماعی بودن انسان را شناخت نحوه ارتباط اصولی و صحیح خود با دیگران دانست و گفت: آداب معاشرت صحیح اسلامی و انسانی علاوه بر تأثیرات روحی و روانی شگرف بر شخصیت افراد، بنیاد جامعه را می‌سازد.                                                                                     

وی با اشاره به هدف بعثت انبیاء الهی اظهار کرد: عبادت خداوند، تحقق عدالت و قسط در عالم، مبارزه با ظلم و هواپرستى و دنیاطلبى، هدایت بشر به صراط مستقیم سعادت و رستگارى از اهداف بعثت انبیای الهی است.                                                                              

حجت‌الاسلام خداپرست با اشاره به معنی انتظار فرج و وظیفه منتظران گفت: انتظار به معنای مبارزه با ظالمان و ستمگران، امید جهان به آینده روشن براى بشریت، ایثار و جان‌نثارى و شهادت برای حرکت به سمت زمینه‌سازی حکومت مهدوی است.                                                     

امام جمعه شریف‌آباد وحدت و همدلی مردم در سیل اخیر را از مصادیق انتظار دانست و گفت: وظیفه منتظران برای تحقق فرهنگ انتظار ایجاد وحدت همگانى میان ملت‌هاى مسلمان، تعامل و مشاركت همگانى و عمل به آموزه‌هاى مهدوى و تحقق عینى ارزش‌هاى دینى و الهى در جامعه اسلامى است.                                                                                              

حجت‌الاسلام خداپرست با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه پاسداران پاره تن انقلاب است و تلاش كاخ سفید در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌هاى تروریستى نشان توفیق سپاه در خنثى‌سازى تهدیدات دشمنان و پیشگامى این نیرو در دفاع از كشور و انقلاب است.                                                                                                                   

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز کارگر گفت: کارگران از مهم‌ترین اركان‌هاى پیشرفت كشور هستند که چرخ‌هاى تولید كشور را در صنایع مختلف به حركت در مى‌آورند.

امیرمحسن سلطان احمدی

انتهای پیام

captcha