برگزاری اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی
کد خبر: 3805088
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

برگزاری اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی

گروه مسابقات ــ مراسم اختتامیه شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از لحظاتی قبل به منظور تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات برگزار شد.

اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ به مالزی مراسم اختتامیه شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از لحظاتی قبل در سالن پلنری مجموعه KLCC شهر کوالالامپور و با حضور مقامات کشور مالزی آغاز شده است. در این مراسم قرار است از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شود.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده و از ایران تنها هادی موحدامین در رشته قرائت حضور یافته است.

بنابر این گزارش، موحدامین پنج شنبه، 29 فروردین ماه، تلاوت خود را انجام داد که مورد توجه حاضران در سالن مسابقات قرار گرفت. این مسابقات شب گذشته پایان یافته و امشب قرار است از برگزیدگان این دوره در مراسم اختتامیه تجلیل شود.

پیش‌بینی کسب یکی از رتبه‌های این دوره از مسابقات توسط نماینده کشورمان دور از انتظار نیست، بر اساس تحلیل‌های کارشناسان قرائت از تلاوت‌ها، در این دوره رقابت اصلی برای کسب رتبه بین کشورهای ایران، مالزی و فیلیپین است. با وجود این و با توجه به نتایج مسابقات مالزی در سال‌های گذشته، اعلام هر نتیجه دیگری غیر از این نیز دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

captcha