خدمت‌‌رسانی طلاب به سیل‌زدگان؛ مصداق تبلیغ عملی
کد خبر: 3804476
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

خدمت‌‌رسانی طلاب به سیل‌زدگان؛ مصداق تبلیغ عملی

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان به خدمت‌رسانی چشم‌گیر طلاب در پلدختر و معمولان اشاره کرد و افزود: این خدمت‌رسانی مصداق بارز تبلیغ عملی است.

خدمت‌‌رسانی طلاب به سیل‌زدگان؛ مصداق تبلیغ عملیبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، شامگاه سه‌شنبه، ۲۷ فروردین در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: در جریان سیل اخیر در لرستان خدمت‌رسانی طلاب و روحانیان امید و لبخند را بر چهره سیل‌زدگان آشکار کرد.
وی با ذکر این مطلب که آن‌چه در این حادثه سیل بسیار چشم‌گیر بوده حضور طلاب جوان جهادی در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل بود، بیان کرد: روحانیان و طلاب همراه با نیروهای جهادی با بیل و تجهیزات امدادی گِل و لای را از منازل مردم پاکسازی کردند و امید و لبخند را بر چهره سیل‌زدگان آشکار کردند.
وی حضور روحانیت در نقاط مختلف سیل‌زده به‌ویژه در پلدختر و معمولان را بسیار پُررنگ توصیف کرد و گفت: در جریان این حادثه روحانیان خدمات خالصانه خوبی ارائه کردند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که در جریان سیل اخیر در لرستان جلوه‌هایی از همراهی روحانیت با مردم را به نمایش گذاشته شد، ادامه داد: قریب به اتفاق مردم اظهار رضایت دارند و این تبلیغ عملی تاثیر فوق‌العاده‌ای در مردم داشته است.
امام جمعه خرم‌آباد خدمات‌رسانی طلاب به سیل‌زدگان را مصداق بارز حدیث امام صادق(ع) با این مضمون «کُونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ‌ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ» دانست و افزود: جلوه‌های زیبای محبت، ایثار، گذشت، فداکاری و نوع‌دوستی در کمک به سیل‌زدگان مشاهده می‌شد.
وی گفت: یکی‌از سیل‌زدگان پلدختر به روحانی امدادگر گفت: شما روحانیت در این حادثه سیل درسی به ما داده‌اید که هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام

captcha