مراکز آموزش علمی ـ کاربردی به‌دنبال برندسازی رشته‌ها باشند
کد خبر: 3804320
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

مراکز آموزش علمی ـ کاربردی به‌دنبال برندسازی رشته‌ها باشند

گروه اجتماعی ــ سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی استان اصفهان گفت: به منظور برندسازی رشته‌های دانشگاه در استان ‌هر مرکز در تمامی مقاطع خود رشته‌های شاخصی که دارای ویژگی آموزش در محیط کار و مهارتی است را معرفی کند.

مراکز آموزش علمی کاربردی گسترش دهنده علم، مهارت و کاربرد هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روبط عمومی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اصفهان، مهدی قیصری در اولین مجمع عمومی روسای مراکز علمی ـ کاربردی در سال جدید با اشاره به اهداف رئیس جمهور آمریکا و معرفی سپاه پاسداران به‌عنوان تروریست، اظهار کرد: دانشگاهیان باید، اقدامات دشمنان کشور را با دقت زیر نظر داشته و رصد کنیم تا بتوانیم در جایگاه خود بهترین تصمیم‌گیری را در راستای دفاع از آرمان‌های نظام داشته باشیم و من به نمایندگی ازدانشگاهیان دانشگاه علمی ـ کاربردی اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده و حمایت خود از نیروهای غیور سپاه را اعلام می‌کنم.
وی با بیان اینکه شعار دانشگاه علمی ـ کاربردی «دانایی و توانایی» است، ادامه داد: از اهم فعالیت‌های ستاد مرکزی دانشگاه در سال گذشته می‌توان به راه‌اندازی دفاتر کارآفرینی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان این دفاتر اشاره کرد. همچنین با توجه به اهمیت تحقق اهداف دانشگاه و لزوم ارتقاء آموزش دانشجویان، پایش مدرسان در چند سطح انجام شد.
سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی استان اصفهان تصریح کرد: رویکرد اداره گسترش دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اصفهان در سال جدید نیز هم افزایی مراکز در راستای اجرای دقیق آموزش‌های علمی ـ مهارتی است و در همین راستا توجه بیشتری به اجرای درس کارورزی در مراکز و آموزش در محیط کار واقعی خواهیم داشت.
قیصری با بیان اینکه دانشجویان ولی‌نعمت‌های دانشگاه هستند و توجه به مطالبات آنها ضروری است، افزود: سال گذشته شورای تعامل دانشجویی تشکیل شد و دانشجویان جلساتی را در همین راستا برگزار کردند که خوشبختانه بازتاب‌های خوبی نیز داشته است.
وی ضمن قدردانی از همراهی روسای مراکز در سال گذشته، گفت: مشتاقم بحث کیفی‌سازی که از سال گذشته شروع شد را همچنان پیش بگیریم و با همکاری شما تمامی اهداف و برنامه‌های دانشگاه را عملیاتی کنیم.
سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در سال جدید، ادامه داد: برنامه‌های سال 98 ادامه سیاست‌ها و برنامه‌های سال گذشته البته با تأکید بر شعار سال یعنی «رونق تولید» است و انتظار می‌رود، به منظور برند‌سازی رشته‌های دانشگاه در استان اصفهان هر مرکز در تمامی مقاطع خود رشته‌های شاخصی که دارای ویژگی آموزش در محیط کار و مهارتی است را معرفی کند.
انتهای پیام

captcha